خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Banana Kong 1.9.7.3 بازی میمون و موز اندروید

Banana Kong بازی میمون و موز اندروید

 

Banana Kong یک بازی اندرویدی اکشن فوق العاده محبوب است که توسط FDG Entertainment GmbH & Co.KG ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

با بازی Banana Kong سواری هیجان انگیز در جنگل، غارها و بالای کوهها را تجربه کنید.
به عنوان کنگ بازی کنید! میمون موز! میمونی که میلیون ها بار در سراسر جهان روی گوشی های مختلف نصب شده. بنانا کونگ یک بازی اعتیاد آور و هیجان انگیز است که باید تجربه کنید.

هنگامی که به Banana Kong کمک می کنید تا یک بهمن بزرگ موز را پشت سر بگذارد بدوید، بپرید و بچرخید. با کنترل های ضربه تند و کشیدن انگشت روی صفحه، کنترل کامل خود را حفظ کنید.

برای غلبه بر موانع خطرناک مانند تخته سنگهای عظیم ، تمساح ها، پیراناها و گدازه های در حال جوشیدن، بر گراز سوار شوید یا با توکان پرواز کنید. طبیعت می تواند دشمن بی رحمی باشد.

در حالی که از جنگل عبور می کنید، می توانید از دوستان خود پیشی بگیرید! با تشکر از یکپارچه سازی کامل خدمات بازی می توانید دوستان خود را در بهترین فاصله از بازی ببینید. در حالی که سبک بازی خود را بهبود بخشیده اید، امتیازات بالای خود را با یکدیگر مقایسه کرده و قفل موفقیت را باز کنید.

یک موتور بازی بسیار پویا در این بازی روند لذت بی پایان را فراهم می کند. هر جلسه چالش جدیدی است زیرا سطوح به طور تصادفی در پرواز ساخته می شوند.

تا آنجا که ممکن است موز جمع کنید تا نوار انرژی خود را پر کنید. برای از بین بردن موانع یا استفاده از مسیرهای جایگزین مانند منطقه غار عمیق زیر زمین یا قله های کوه، از یک خط تیره استفاده کنید. اسرار را پیدا کنید و موارد اضافی را باز کنید تا بیشترین بهره را از بازی ببرید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
بازی Banana Kong

دانلود بازی Banana Kong ، بازی گوریل و موز اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: FDG Entertainment GmbH & Co.KG
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.