خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود VCUT Pro 2.4.6 برنامه وی کات اندروید

VCUT Pro – Slideshow Maker Video Editor with Songs 2.4.6 برنامه وی کات اندروید

 

VCUT Pro – Slideshow Maker Video Editor with Songs یک برنامه ساخت اسلاید شو همراه با موسیقی است که توسط VideoShow ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

Slideshow Maker Video Editor with Songs یک برنامه ویرایش ویدیوی آنلاین ایده آل برای شماست. با استفاده از این ویرایشگر قدرتمند فیلم ، می توانید لحظات زندگی خود را به راحتی در یک فیلم یا نمایش اسلاید با جلوه های عالی ضبط کنید.

این سازنده فیلم ساز رویایی ویدئو به صورت نمایش پرده ای، یک ویرایشگر عکس نیز است که به شما امکان می دهد فیلم های شیک و vlog بی نظیری را به راحتی ایجاد کنید. نرم افزار VCUT در بین عکاسان حرفه ای و مبتدیان غیرحرفه ای محبوبیت زیادی دارد. ما همچنین زیرنویس ، جلوه ، فیلتر ، مضمون ، برچسب ، انتقال را ارائه می دهیم.

ویژگی های اصلی ویرایشگر ویدئو VCUT Pro

1. امکانات ویژه

فیلترهای ویدئویی ویژه: نمایش پرده ای / سازنده فیلم / سازنده فیلم به شما فیلترهای مد روز را برای ساخت فیلم و نمایش اسلاید اصلی به شما می دهد.

موسیقی جدید: ویرایشگر فیلم و سازنده فیلم و سازنده vlog ما موسیقی های به روز را آپدیت می کند.

افکت های مختلف: شما می توانید به راحتی ویدئو جرقه ای ، vlog یا نمایش اسلاید خود را با جلوه های ویژه انتقال ، موسیقی ، عکس یا تصاویر گالری خود ویرایش کنید.

متن در ویرایشگر ویدئو: نوشتن بر روی فیلم و ویرایش قلم ، رنگ. زیرنویس را به راحتی در نمایش اسلاید با موسیقی به ویدیو اضافه کنید.

برش ویدئو: ادغام ، معکوس کردن ، بزرگنمایی ، برش ، چرخش ، کپی ویدیو به دلخواه. لحظات ارزشمند خود را مانند عروسی / تولد / روز ولنتاین / روز شکرگذاری / شب کریسمس و موارد دیگر را ثبت کنید.

 

2. مراحل آسان برای ساخت یک فیلم کامل

عکس ها / تصاویر را از آلبوم برای ساخت فیلم و نمایش اسلاید انتخاب کنید. جلوه های انتقال عالی را در سازنده کلیپ فیلم انتخاب کنید ، موسیقی مورد علاقه خود را اضافه کنید ، از انتقال ویژه استفاده کنید ، متن اضافه کنید ، ویدیو را با فیلتر ویرایش کنید.

 

3. کار خود را در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید
برنامه Slideshow Maker Video Editor with Songs یک استودیوی فیلم نرم و انعطاف پذیر برای فیلمبرداری و برش نهایی است. فیلم های خود را در Facebook ، YouTube ، Whatsapp ، vine ، flipagram ، musical.ly ، vue ، vimady ، viva video ، ویدیوی dubsmash به اشتراک بگذارید. از چندین نسبت پشتیبانی می شود.

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

 

نرم افزار VCUT Pro

دانلود نرم افزار VCUT Pro ، برنامه وی کات پرو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: VideoShow EnjoyMobi Video Editor & Video Maker Inc
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.