خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Trash Tycoon: idle clicker sim 0.1.4 بازی سرمایه دار زباله اندروید

Trash Tycoon: idle clicker sim, business game بازی سرمایه دار زباله اندروید

 

Trash Tycoon: idle clicker sim، game business یک بازی اندرویدی در سبک شبیه سازی ساخته شده توسط AlexPlay LLC است که می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

آیا آرزو دارید که در یک بازی مدیریتی سرگرم کننده، ثروتمند و مشهور شوید؟ آیا می خواهید میلیاردها دلار درآمد کسب کنید و امپراتوری خود را به عنوان یک سرمایه دار واقعی بسازید؟ پس قطعاً بازی Trash Tycoon را دوست خواهید داشت!

شما نجات دهنده سیاره ما خواهید شد، علاوه بر این که با فروش زباله پول زیادی بدست خواهید آورد. و موفقیت شما باعث می شود افراد دیگر در مورد مشکلات زیست محیطی اطراف خود تأمل کنند: صرفه جویی در محیط زیست ، حفاظت از طبیعت ، جنگل ها و مزارع.

در بازی کلیک بیکار Trash Tycoon ، اشیایی را برای پردازش مجدد انواع زباله ها خواهید ساخت. کارخانه ها ، کمپکتورها و ظروف بیکار خود را توسعه دهید، تجهیزات را برای فشرده سازی سطل آشغال به مکعب های زباله برای فروش بیشتر بسازید. به طرز عجیبی بسیاری از افراد درگیر این شکار لاشخور هستند و می خواهند پس از بازیافت از زباله استفاده کنند. فعالان محیط زیست قطعاً از شما تشکر خواهند کرد.

داستان بازی سرمایه دار زباله
شما یک محل دفن زباله متروکه را از پدربزرگ خود در جایی در حومه شهر خود به ارث برده اید. در محل دفن زباله ، با یک دزد روبرو خواهید شد. دستیار پدربزرگتان که تاکنون سالها زباله را بازیافت کرده است. اولین سکه های خود را با استفاده از یک فشرده ساز دستی زنگ زده شروع کنید. و سپس داستان می تواند به روش های مختلف پیش برود و فقط شما مسیر را انتخاب می کنید.

 

نحوه بازی:

بازی در شبیه ساز Trash Tycoon آسان است. برای فشرده سازی اولین مکعب زباله ، فقط باید روی کمپکتور کلیک کنید. هرچه سریعتر کلیک کنید ، سطل زباله بیشتری دریافت می کنید. و به تدریج قادر به ساختن یک امپراتوری زباله عظیم خواهید بود! پس از فشرده سازی زباله های دسته اول ، زمان فروش آنها در بورس سهام فرا رسیده است. نقل قول ها را تماشا کنید تا بهترین لحظه را برای نجات یک امتیاز بزرگ انتخاب کنید.

 

ویژگی های بازی 
• بازی Trash Tycoon به اتصال دائمی اینترنت احتیاج ندارد.
• می توانید این ecoclicker را با یک دست بازی کنید ، بنابراین بازی در مترو ، اتوبوس یا حتی توالت کار دشواری نخواهد بود.
• یک بازی بیکار است پس برخی از سطل زباله ها به صورت آفلاین جمع آوری خواهد شد، درحالی که شما بازی نمی کنید و در بازی نیستید.
• بازی شبیه ساز Trash Tycoon تبلیغات آزار دهنده ای ندارد.
• برای این کیفیت گرافیک ، حجم بازی بسیار کم است اما سرگرمی در گیم پلی آن بی نهایت و جذاب است.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Trash Tycoon: idle clicker sim, business game

دانلود بازی شبیه سازی Trash Tycoon: idle clicker sim, business game اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Google Commerce Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.