خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Red and Blue Stickman : Animation Parkour 1.2.2 بازی استیکمن آبی و قرمز اندروید

Red and Blue Stickman : Animation Parkour بازی استیکمن آبی و قرمز اندروید

 

بازی Red and Blue Stickman: Animation Parkour را از استودیوی WEWIN با بسیاری از ویژگی های جذاب دانلود کنید و از یک بازی استیکمنی سرگرم کننده لذت ببرید.

یک خبر عالی برای دوستداران استیکمن آبی و قرمز! دستان شما چقدر با هم کار می کنند؟ یک بازی اعتیاد آور پلتفرم است که در آن شما باید دو شخصیت را همزمان کنترل کنید. همزمان هر دو موجود را کنترل کنید و دکمه ها را برای حرکت سکوها ، فشار دادن جعبه ها و جمع آوری الماس فعال کنید تا به درب خروجی معبد بروید؟ این چیزی است که قهرمانان شجاع دختر آبی و پسر قرمز در این بازی شگفت انگیز ماجراجویی با کار تیمی دنبال آن هستند.
بهترین بازی پلتفرمر، بازی کار تیمی و بازی ماجراجویی تاکنون در موبایل برای شما در دسترس است. با استیکمن قرمز و آبی برای نجات و پیروزی تلاش کنید و لذت ببرید. موانع را کنار بگذارید، مینی پازل ها را حل کنید و به جلو پیش بروید.

یک روز ، آتش و یخ با هم به معبدی می روند. هاتبوی (پسر آتشین – پسر قرمز) نقشه را از دست داده و دختر یخی (دختر آبی – دختر آبی آب – دختر باحال) می خواهد به خانه خود برگردد درحالی که مسیر را نمی داند. جنگل دارای تله های زیادی است و برای عبور از موانع ترفندهای هوشمندانه لازم است، آنها باید بسیاری از پازل های پلتفرمینگ را حل کنند. همراه با بازی Red and Blue Stickman: Animation Parkour در عشق ماجراجویی کنید، از جنگل معبد بگریزید و سالم به خانه بروید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Red and Blue Stickman

دانلود بازی Red and Blue Stickman ، بازی استیکمن قرمز و آبی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: WEWIN
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.