خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Conquerors: Golden Age 3.7.1 بازی فاتحان اندروید

Conquerors: Golden Age بازی فاتحان: عصر طلایی اندروید

 

Conquerors: Golden Age یک بازی اندرویدی آنلاین در سبک استراتژی ساخته شده توسط IGG.COM با بسیاری از ویژگی های جالب است که آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است!

در بازی Conquerors: Golden Age به دوران جنگ تاریخی عربستان برگردید و شاهد ظهور خلافت عرب باشید! با تجربه زحمات و آشفتگی های تاریخ ، نتیجه نبردها را کنترل کنید. یک سلطان بزرگ شوید ، اعتبار شهر خود را بالا ببرید ، قهرمانانی را به خدمت بگیرید ، نیروهایی را آموزش دهید ، اصناف تشکیل دهید و با ارتش ها بجنگید! اگر فکر خود را به کار بکشید هیچ چیز مانع شما نخواهد شد. نبرد تا اوج در این عصر طلایی!

 

ویژگی های بازی Conquerors: Golden Age :

 

● جنگ در زمان واقعی! نبردهای PvP هر لحظه ممکن است در قلمرو شما رخ دهد. اگر شعله های شهر guildmate’s City شما شعله ور شود چه می کنید؟ آیا نخبگان خود را برای کمک به مبارزه با مهاجمان یا اعلان جنگ با بازیکن مهاجم می فرستید؟ انتخاب باشماست!

اعتبار برای قوی ترین سلطان! شهرت خود را بالا ببرید تا مهارت های منحصر به فرد Prestige Skills را باز کنید و دشمنان خود را خرد کنید!

در Sovereign Strife شرکت کنید! یک میدان جنگ برای حاکم واقعی که فراتر از پادشاهی ها ، اصناف و فضا است. آیا نادرترین تجهیزات را در  میان تمامی فاتحان برنده خواهید شد ، بالاترین امتیاز را خواهید داشت و همه شما را خواهند شناخت؟

 

● قهرمانان مقتدر مسلح به مهارت های قدرتمند در انتظار شما هستند! سطح آنها را بالا ببرید و آنها را با تجهیزات آماده کنید ، سپس تماشا کنید که چگونه نیروهای شما را به پیروزی می رسانند! استفاده از ترکیبات مختلف قهرمانان نیز می تواند فرورفتگی و نبرد را تغییر داده و شما را غافلگیر کند! مراحل کمپین را پاک کنید تا فرصتی برای به دست آوردن قهرمانان و تجهیزات قهرمان بیشتر داشته باشید!

 

متحدان کلید شما برای بقا هستند. به یک انجمن صنفی قدرتمند بپیوندید ، یا یکی از فعالیتهای خود را شروع کنید. هم گروهان خود را برای جنگ در جنگهای مهیج صنفی ، درگیری ها ، نبردهای استان ، جنگ قصر ، حمله به جهان و نبردهای متجاوز به هم بزنید! کار گروهی رمز موفقیت است!

● ویژگی های اجتماعی عالی! با امکان ترجمه در زمان واقعی با هر کسی از هر کجا گپ بزنید! از Kingdom Chat ، Guild Chat استفاده کنید یا یک گروه چت شخصی برای خود بسازید! با استیکرهای متحرک مکالمات خود را زنده کنید!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 10 سال توصیه کرده اند.
Conquerors: Golden Age

دانلود بازی Conquerors: Golden Age ، بازی آنلاین فاتحان عصر طلایی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: IGG.COM
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.