خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود University Empire Tycoon 1.0.3 بازی مدیریت دانشکده اندروید

University Empire Tycoon بازی مدیریت دانشکده اندروید

 

University Empire Tycoon Game یک بازی اندرویدی در سبک شبیه سازی و مدیریت، ساخته شده توسط Codigames با بسیاری از ویژگی های جالب است که آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است!

آیا شما قادر به مدیریت یک دانشگاه کامل و تبدیل شدن به بهترین رئیس دانشگاه خواهید بود؟

با بازی University Empire Tycoon مهار تجارت را در دست بگیرید و با ساختن یک دانشگاه کالج ثروتمند شوید!

از یک محفظه کوچک شروع کنید و سخت کار کنید تا شهرت شما بیشتر شود. تمام جزئیات را بهبود بخشید و زمینه های جدیدی ایجاد کنید تا تجارت متوسط ​​خود را به یک موسسه آموزشی تبدیل کنید و با دانشگاه های دیگر رقابت کنید!

 

با نیازهای کارمندان و دانشجویان مقابله کنید و تصمیمات مناسب را برای گسترش موفقیت آمیز تجارت خود بگیرید. کلاسها را شخصی سازی کنید ، بخش مدیریت را بهبود بخشید ، بهترین امکانات ورزشی را به دانشجویان ارائه دهید ، یا پول بیکار خود را برای استخدام بهترین سخنرانان سرمایه گذاری کنید. هر انتخاب واحدی که داشته باشید در استراتژی رشد شما تأثیر خواهد گذاشت!

 

محیط خود را گسترش دهید:

مناطق جدیدی را به محل دانشگاه خود اضافه کنید! کلاس های جدید ، زمین های ورزشی یا ساختمانهای سازمانی ایجاد کنید. مناطق آزاد اوقات فراغت ، سالن های استادان ، باشگاه های دانشجویی ؛ حلقه های بسکتبال بهتر یا تخته سیاه مدرن نصب کنید…

 

دانشکده های جدید را افتتاح کنید و برنامه آموزشی را افزایش دهید:

ریاضیات ، حقوق ، کالج پزشکی ، فلسفه ، ادبیات ، فیزیک ، شیمی یا مهندسی. شما باید هوشمندانه رشد کنید تا به جایگاه برجسته ای که شایسته آن هستید برسید. مدیریت هوشمندانه شما به شما امکان می دهد یک پردیس دانشگاه بزرگ داشته باشید. شرایط را مطالعه کنید ، نگاهی به امکانات خود بیندازید و تعادل خود را با حوصله سرمایه گذاری کنید!

 

با نیازهای دانشجویان رو برو شوید:

هرچه دانشگاه شما از اعتبار بیشتری برخوردار باشد ، دانشجویان بیشتری می آیند و با خوشحالی شهریه خود را پرداخت می کنند. شما باید از تمام نیازهای آنها آگاه باشید و استراتژی رشد خود را متناسب با انتظارات آنها تطبیق دهید! بهترین دانش آموزها و بورس های تحصیلی را برای دانش آموزان خود فراهم کنید و برجسته ترین دانشجویان را درگیر کنید. فراموش نکنید که فعالیت های بعد از مدرسه را اضافه کنید!

 

کارکنان خود را مدیریت کنید:

دانشگاه شما به یک تیم کاری کارآمد نیاز دارد و شما باید یک رئیس شایسته باشید. هزینه های خود را کنترل کنید و بسته به گردش کار و استراتژی خود کارگران را استخدام و اخراج کنید. از کارکنان تعمیر و نگهداری ، سازندگان ، سرایدارها یا کارمندان اداره استفاده کنید. فراموش نکنید که بهترین معلمان را برای همه دروس مدرسه موجود استخدام می کنید. هر بخش نیازهای اساسی در تجارت شما را پوشش می دهد و شما باید تیم خود را عاقلانه مدیریت کنید تا دانشگاه خود را سودآور کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی University Empire Tycoon

دانلود بازی University Empire Tycoon ، بازی شبیه سازی مدیریت دانشگاه اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Codigames
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.