خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Idle Firefighter Tycoon – Fire Emergency Manager 1.6 بازی مدیریت آتش نشانی اندروید

Idle Firefighter Tycoon – Fire Emergency Manager بازی مدیریت آتش نشانی اندروید

 

بازی Idle Firefighter Tycoon – Fire Emergency Manager را از استودیوی Kolibri Games با بسیاری از ویژگی های جذاب در سری بازی های شبیه سازی اندروید دانلود کنید و حسابی سرگرم شوید.

 

آیا قادر خواهید بود یک ایستگاه آتش نشانی را مدیریت کرده و تبدیل به یک سرمایه دار آتش نشانی شوید؟ Idle Firefighter Tycoon یک بازی شبیه سازی نجات و بازی گاه به گاه است که مدیریت آتش نشانی و درآمدزایی را در هم می آمیزد تا ضمن کمک به شهر ، یک میلیاردر ثروتمند شوید.

در این بازی شبیه ساز آتش نشانی و شبیه ساز تیم نجات، کنترل واحدهای اضطراری ، تماس های تلفنی حادثه ای ، نجات جان افراد و موارد دیگر را در دست بگیرید. نیازهای تاسیسات خود را مرتفع کنید و تصمیمات مناسبی را برای گسترش تجارت و بهبود پاسخگویی منطقه خود اتخاذ کنید.

مقرهای خود را سفارشی کنید ، فضاهای پارکینگ را برای ماشین های آتش نشانی و کامیون های سوخت گسترش دهید. ماشینهای آتش نشانی جدید و بهتری بخرید ، هشدار دهنده های حریق نصب کنید ، تجهیزات ضد حریق را برای کارمندان بهبود دهید ، یا شیرهای آتش نشانی جدید را در نزدیکی ساختمانهای مهم شهری نصب کنید.

هر انتخابی که داشته باشید در استراتژی توسعه شما تأثیر خواهد گذاشت! از مدیریت تیم نجات و ماجراجویی خطرناک لذت ببرید و ماموریت های مختلف را به چالش بکشید!

 

در دو حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید!

دفتر آتش نشانی خود را گسترش دهید و با آتش نشانانی که گردش کار شهر شما را خودکار می کنند ، بهره وری خود را افزایش دهید! در دو حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید! استراتژی تجاری مدیر را برای سرمایه گذاری و کسب هرچه بیشتر پول نقد در این شبیه ساز سرمایه دار بیکار کشف کنید – به عنوان کاپیتان یک گروه آتش نشان زندگی کنید! درآمد بیشتری در این شبیه ساز آتش نشان کسب کنید تا زمانی که به یک سرمایه دار سرمایه دار ثروتمند تبدیل شوید! این یک بازی کلیک نیست: مانند دیگر شبیه سازهای بیکار دیگر نیازی به ضربه زدن بی پایان نیست.

ویژگی های بازی Idle Firefighter Tycoon – Fire Emergency Manager

★ ایستگاه آتش نشانی خود را برای کسب درآمد بیکار بیشتر خودکار کنید: نیازی به ضربه زدن بی پایان مانند سایر بازی های شبیه ساز آنلاین یا بیکار نیست.
★ از سرمایه گذاری ها سود ببرید تا درآمد نقدی خود را افزایش دهید تا پول بیشتری بدست آورید. شما در میان بازی های سرمایه دار آتش نشانی یک میلیاردر ثروتمند خواهید بود.
★ شبیه سازی امپراتوری بیکار میلیاردر خود را بدون ضربه زدن بی پایان در سایر بازی های کلیک و سرمایه دار بسازید!
★ بخشها را توسعه دهید تا ضمن به دست آوردن پول با بهینه سازی ایستگاه کاری آتش در این بازی بیکار مدیر ، مسائل مربوط به خاموش کردن حریق را برطرف کنید.
★  پول بیکار خود را به صورت آنلاین یا آفلاین در این بازی شبیه ساز سرمایه دار زیاد کنید!
★ کامیون های آتش نشانی و اتاق های اضطراری را ارتقا دهید تا شاهد ارتقا هیجان انگیز این شبیه ساز مدیریت پول و آتش نشانی باشید!
★ موارد مختلفی که می توانید آنها را مرتب کنید: کامیون های آتش نشانی خود را ارتقا دهید تا سریعتر و بزرگتر شوند!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Idle Firefighter Tycoon

دانلود بازی Idle Firefighter Tycoon ، بازی شبیه ساز آتش نشانی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Kolibri Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.