خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Scrapyard Tycoon Idle Game 1.16.3 بازی سرمایه داری اسکراپیارد اندروید

Scrapyard Tycoon Idle Game بازی سرمایه دار اسکراپیارد اندروید

Scrapyard Tycoon Idle Game یک بازی اندرویدی محبوب و سرگرم کننده اندرویدی است که توسط Neon Play ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

می توانید تبدیل به یک سرمایه دار بیکار شوید! شما شغل رویایی خود را در اینجا دارید ، جایی که باید همه ماشین آلات و ایستگاه های کاری را مدیریت کنید تا بیشترین پول را بدست آورید و تا آنجا که می توانید سود کسب کنید. بالاخره شما یک سرمایه دار هستید! آیا ماشین ها را خرد می کنید یا آنها را بازیافت می کنید؟ جرثقیل خود را ارتقا دهید. اگر انبار شما بیش از حد پر شده پس آن را گسترش دهید.

بازی سرمایه دار بیکار اسکارد کار به این ترتیب کار می کند:

ماشین ها به قسمت ماشین تحویل داده می شوند ، جرثقیل سپس آنها را به ماشین شکن منتقل می کند ، جایی که کارگران ایستگاه های برکناری برای برداشتن قطعات از ماشین ها می روند.

سپس این قطعات به سنگ شکن منتقل شده و قطعات یدکی به انبار می رود. بازیکنان بعداً قفل ایستگاه های ساخت صنایع دستی مانند ایستگاه چرخ کاری را باز می کنند. آنها می توانند برای ساخت اقلام مختلف نقشه های اولیه بخرند. همه برای تبدیل شدن به یک سرمایه دار بیکار و تبدیل شدن به یک سرمایه دار میلیونر!

در بازی Scrapyard Tycoon Idle Game شما باید مشتریان خود را راضی نگه دارید بنابراین باید تمام سفارشات آنها را کامل کنید! به بخش معامله گر اتومبیل بروید تا بتوانید اتومبیل های قدیمی را بخرید و قطعات یدکی را بیرون بیاورید… یا فقط آنها را به سنگ شکن بزرگ ببرید!

ایستگاه های کاری مختلفی برای مدیریت شما وجود دارد. ایستگاه چرخ ، ایستگاه قسمت بدنه اتومبیل ، ایستگاه داخلی و ایستگاه مکانیک. برای کسب پول نقد بیکار و افزایش سود خود به عنوان یک سرمایه دار بزرگ ، باید در اینجا سرمایه گذاری کنید. این شروع یک امپراتوری جدید برای میلیونر شدن است! می توانید بصورت آفلاین یا آنلاین درآمد کسب کنید.

کاردستی یک قسمت بسیار مهم از بازی برای کسب پول نقد و رشد سود و درآمد خود است. همه چیز ، از لاستیک گرفته تا شیشه ها و گلدان های نشسته. شما باید نقشه های اولیه ای بخرید تا تمام قطعات مختلف ماشین را در اسکاردارد خود بسازید. خرید ، فروش ، تجارت ، کسب و سود. همه چیز در دست شماست !!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود Scrapyard Tycoon Idle Game

دانلود بازی Scrapyard Tycoon Idle Game ، بازی اسکراپیارد اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Neon Play
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.