خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Bunker: Escape Room Horror Puzzle Adventure Game 1.1.11 بازی پناهگاه اندروید

Bunker: Escape Room Horror Puzzle Adventure Game بازی پناهگاه اندروید

 

بازی Bunker: Escape Room Horror Puzzle Adventure را دانلود کنید و از یک بازی خارق العاده در سبک ماجراجویی و حل معما برای اندروید لذت ببرید.

در بازی Bunker شخصیت اصلی پس از یک تصادف وحشتناک در جاده به جای بیمارستان، خود را در یک پناهگاه زیرزمینی می یابد که به نظر می رسد خانه ای مرموز است که یک دیوانه در آن زندگی می کند. در این بازی به عنوان شخصیت اصلی، شما باید مواردی را پیدا کنید که به شما در عبور از معماهای دشوار کمک کنند و وظیفه اصلی شما فرار از زندان است که یک دیوانه شما را در آن زندانی کرده است.

از بازی پازل و زندان به زبان روسی خارج شوید. همه ما عاشق بازی های ماجراجویی ، بازی های بزرگ و جستجو برای راه فرار هستیم. این بازی به ما امکان می دهد زیبایی این سبک را کاملاً تجربه کنیم. آیا بازی های ترسناک و مرموز را دوست دارید؟ تلاش برای فرار در بازی بانکر برای مناسب شما است!

از اتاق فرار کنید ، از تمام مهارت ها و منطق خود در بازی پازل استفاده کنید ، آزمایشات را یکی یکی پشت سر بگذارید و تسلیم ترس و تردید نشوید. تلاش و صبر، ماجراجویی شما را به یک ماجراجویی طولانی با خط داستانی بسیار جالب خواهد کشاند. این یک بازی واقعی برای بقا است! اگر عاشق ترس و وحشت هستید ، قطعاً از تلاش های ما قدردانی خواهید کرد.

با حل کارهای دشوار ، پیدا کردن اشیا پنهان، استفاده از آنها و بیرون آمدن از زندان به خود کمک کنید تا خودتان برخی از موارد اصلی را جمع آوری کنید. بسیاری از معما های جدید در پشت هر در قفل شده پنهان شده اند و همه آنها شما را مجبور می کنند منطق را روشن کرده و از تفکر غیر استاندارد استفاده کنید.

وحشت از آنچه اتفاق می افتد موهای سر شما را به حرکت در می آورد. از اتاق فرار کنید. و به یاد داشته باشید: پناهگاه اشتباهات را نمی بخشد!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
Bunker

دانلود بازی ترسناک Bunker ، بازی فرار از اتاق اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Escape Room Games: ERG
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.