خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Ultimate Truck Simulator 1.0.1 بازی شبیه ساز کامیون نهایی اندروید

Ultimate Truck Simulator بازی شبیه ساز کامیون نهایی اندروید

 

بازی Ultimate Truck Simulator یکی از بازی های فوق العاده در سبک شبیه سازی برای اندروید است که می توانید نصب کنید و حسابی از آن لذت ببرید.

این بازی کامیون نهایی، بهترین بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون 2020 با واقعی ترین فیزیک رانندگی ، سفارشی سازی نامحدود ، دنیای بزرگ باز ، گیم پلی اعتیاد آور و سرگرمی بی پایان همراه است!

رانندگی با کامیون

Ultimate Truck Simulator با ترکیبی از واقع گرایی و فیزیک رانندگی سرگرم کننده بهترین موتور شبیه ساز رانندگی اتومبیل را با موتور پیشرفته فیزیک رانندگی ماشین ایجاد می کند. بهترین شبیه ساز رانندگی کامیون با بهترین فیزیک رانندگی همراه است! از کامیون یورو گرفته تا کامیون های هیولا خارج از جاده ، انواع وسایل نقلیه فیزیک خاص خود را دارند!

 

سفارشی سازی نامحدود

کامیون خود را بسازید و سبک خود را به رخ همگان بکشید! از وینیل های بیشمار گرفته تا قطعات ماشین ، می توانید با این بازی ماشین رویایی خود را بسازید. تخیل تنها محدودیت شماست! سفارشی سازی کامیون شدید در انتظار شماست!

 

 نقشه جهان را باز کنید

نقشه عظیم جهان باز به روشی خلاقانه برای آزمایش مهارت های رانندگی اتومبیل شما و ارائه بهترین تجربه گیم پلی طراحی شده است. از شهرها به بیابان ها ، در بازی Ultimate Truck Simulator بزرگترین نقشه جهان باز با محیطی بسیار دقیق ارائه می شود. با کامیون منحصر به فرد خود در منطقه بی پایان آفرود رانندگی کنید و واقع بینانه ترین تجربه رانندگی با کامیون را در تلفن همراه تجربه کنید.

 

بهترین اثرات صدا

تمام صداها از کامیون های واقعی ضبط می شود تا قوی ترین احساس را به پخش کننده برساند. از صدای واقعی ماشین مسابقه ای گرفته تا موتورهای در حال سوختن کامیون ، هر کامیونی صدای مخصوص به خود را از کامیون های مسابقه ای واقعی ضبط کرده است!

 

 بهترین گرافیک

با کمک موتور گرافیکی پیشرفته ، Ultimate Simulator اکنون واقعی ترین گرافیک و عمیق ترین 3D را در تلفن همراه ارائه می دهد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود Ultimate Truck Simulator

دانلود بازی Ultimate Truck Simulator ، بازی شبیه ساز کامیون نهایی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Sir Studios
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.