خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Catopia: Rush 1.1.1 بازی کاتوپیا اندروید

Catopia: Rush بازی کاتوپیا اندروید

 

Catopia: Rush بازی اندروید در سبک نقش آفرینی است که توسط Supercolony ساخته شده است و دارای بسیاری از ویژگی های جالب است که آن را به یک بازی سرگرم کننده تبدیل کرده است!

Catopia: Rush بازیکنان را به دنیایی خیالی پر از هیولا و سیاه چال می برد. شما یک حزب حمله به گربه های قهرمان را هدایت می کنید ، هر کدام با نقش ها و مهارت های منحصر به فرد خود.

با کنترل های فوق العاده آسان و تنها با یک دست ، تیرهای خود را از تیر و کمان خود پرتاب کنید. به سادگی برای شلیک متوقف شوید و در حالی که تیمتان شما را دنبال می کند از موانع رد شوید! هر کسی می تواند در کاتوپیا بازی کند اما تسلط بر مشکلات هر مرحله نیاز به تمرین دارد.

همانطور که با هر رئیس سیاه چال درگیر می شوید مطمئن شوید که جنگجویان خود را شفا داده اید ، جادوگران خود را ایمن نگه دارید و فروشندگان را فعال نگه دارید! فقط بازیکن قهرمان می تواند آسیب ببیند اما اگر آنها سقوط کنند ، تیم نیز سقوط می کند.

همه این اقدامات با برخی از زیبا ترین و ظریف ترین شخصیت های گربه از یک خلبان مکانیک گرفته تا یک تکه نان حساس و فراتر از آن ترکیب می شود و یک تجربه زیبا را برایتان رقم میزند! گرزها ، شمشیرها و کمان های خود را آماده کنید زمان ملحق شدن به بازی Catopia است، عجله کنید!

 

ویژگی های بازی Catopia: Rush

* فوق العاده ساده و سرگرم کننده
با کنترل های ساده با گربه های خود حرکت کنید و حمله کنید! حملات قدرتمندی را در لبه نوک انگشتان خود حس کنید. گربه قهرمان خود را کنترل کنید و ببینید که متحدان شما در کنار شما چگونه می جنگند.

* انبوهی از هیولاها را نابود کنید
در زندانهای مختلف با صدها هیولا و رئیس قدرتمند روبرو شوید! ده ها حمله ویژه رضایت بخش و از بین بردن امواج دشمنان را تجربه کنید.

* خصوصیات را از یک خروجی گسترده باز کنید
با شخصیت های منحصر به فرد با شخصیت ها و داستان های سرگرم کننده آشنا شوید. یک قهرمان و سه متحد را انتخاب کنید که در نقش های Tank ، Support ، Warrior یا Mage قرار بگیرند. شخصیت های بیشتری به طور پیوسته اضافه می شوند!

* تیم PURRFECT را ایجاد کنید
قهرمانان گربه های منحصر به فرد را باز کنید و تیم نهایی را ایجاد کنید! با استفاده از ترکیبی از گربه ها و استراتژی های خلاقانه دشمنان را تسخیر کنید.

* به روز رسانی و قدرت بالا
گربه های خود را تا حد بالقوه خود بالا ببرید! Cat Power خود را افزایش دهید تا قدرتی غیر قابل تصور بدست آورید. الگوهای حمله قهرمان از تسطیح با 10 مجموعه استعدادیابی برای 100 مورد ارتقا یافته ، قوی تر می شوند!

* روستای خود را بسازید – سیستم بیکار
به ساختمانهای دهکده خود اجازه دهید تا وقتی شما دور هستید مواد جمع کنند! از این مواد برای تقویت تیم گربه خود بدون سنگ زنی استفاده کنید. Catopia را به جلال بازگردانید!

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Catopia

دانلود بازی Catopia ، بازی کاتوپیا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Google Commerce Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.