خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Idle Tower Defense 1.0 بازی مدیریت دفاع برج اندروید

Idle Tower Defense بازی مدیریت دفاع برج اندروید

 

Idle Tower Defense یکی از بهترین بازی های اندرویدی در بخش شبیه سازی Simulation از استودیوی Tap Top Fun است که نصب های زیادی در سراسر جهان دارد.

آیا قادر به کنترل یک پادشاهی و تبدیل شدن به یک سرمایه دار بزرگ دفاع برج خواهید بود؟ در Idle Tower Defense مهار تجارت را در دست داشته و به پادشاهی برج های ثروتمند در حال اصلاح در سراسر جهان تبدیل شوید.

یک پادشاهی کوچک را در یک اقیانوس جادویی شروع کنید و سخت کار کنید تا شهرت خود را بالا ببرید. هر برج را بهبود بخشید و قلعه متوسط ​​خود را به قلعه ای با امنیت بالا تبدیل کنید و خطرناکترین مرزها را تحت کنترل داشته باشید.

با نیازهای پادشاهی خود مقابله کنید و تصمیمات مناسب را برای گسترش دارایی های خود بدون هیچ درگیری داخلی بگیرید. قلمرو تحت کنترل را بزرگ کنید. هر انتخاب واحدی در پادشاهی شما تأثیر خواهد گذاشت. پول بیکار خود را هوشمندانه سرمایه گذاری کنید.

به دهقانان خود کمک کنید تا زندگی ایمن داشته باشند. از آنها در مقابل دشمنان خطرناک دفاع کنید.
وقتی مردم نجات یافتند، بندر دریایی بسازید و به جزیره شگفت انگیز بعدی در اقیانوس جادویی سفر کنید.

 

ویژگی های بازی Idle Tower Defense

سرمایه گذاری در علوم و جادوها:

سود حاصل از دشمنان شکست خورده جمع شده است. پول بیشتری بدست آورید و سریعتر آن را کسب کنید. در علمی سرمایه گذاری کنید که به درآمد بیشتر کمک می کند. و برای ایجاد خسارت بیشتر و شکست دشمنان بیشتر در هر بازه زمانی ، روی جادو سرمایه گذاری کنید!

 

قلعه خود را ایمن نگه دارید:

اجازه ندهید دشمنان قلعه شما را نابود کنند! این خانه برای بسیاری از مردم ، مرز آخر است. به عنوان هیچ چیز دیگر از آن دفاع نکنید! شاه شجاع باش.

 

سفر به جزایر شگفت انگیز:

پادشاه خوب همیشه از دهقانان خود محافظت می کند. هنگامی که دهقانان در امنیت هستند – برای دیدار با ماجراهای جزیره شگفت انگیز بعدی پادشاهی خود ، به جلو حرکت کنید.

اگر بازی های مدیریتی و بازی های بیکار را دوست دارید ، از بازی Idle Tower Defense لذت خواهید برد! یک بازی آسان که در آن باید تصمیمات استراتژیک برای رشد یک امپراتوری و دفاع از برج با نتایج سودآور گرفته شود. با شروع از یک جزیره کوچک و متوسط ​​، امپراتوری خود را بهبود بخشید و پیشرفت قابل مشاهده در قلمرو خود را باز کنید. قلعه کوچک خود را به بهترین قلعه های با امنیت بالا در جهان تبدیل کنید و به بهترین پادشاه و مدیر در سراسر جهان تبدیل شوید!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
Idle Tower Defense

دانلود بازی Idle Tower Defense ، بازی دفاع از برج اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Tap Top Fun
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.