خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود One Gun: Stickman 4.3 بازی یک اسلحه اندروید

One Gun: Stickman بازی یک اسلحه اندروید

 

One Gun: Stickman یک بازی اندرویدی پرطرفدار در سبک اکشن Action است که توسط erow.dev ساخته شده است و می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کرده و از آن لذت ببرید!

این بازی یکی از بزرگترین عناوین بازی های اکشن RPG است ، ترکیبی از بازی های مبارزه ای و بازی های تیراندازی است. مانند دیگر بازی های مبارزه ای ، شما را به دنیای ماجراجویی فوق العاده می رسانند. باید با زامبی ها ، هیولاها و حریفان قدرتمند روبرو شوید اما بیش از این ، شما این فرصت را دارید که مهارت تیراندازی خود را در مبارزات تیراندازی نشان دهید.

دیگر نگران اینترنت نباشید ، اکنون می توانید هر زمان که هستید و در هر کجا که هستید کاملا آفلاین از این بازی لذت ببرید. آیا آماده هستید بهترین بازیکن بازی یک تفنگ باشید؟

در هر نبرد ماجراجویی بازی One Gun: Stickman شما نبرد جنگجویان استیکمنی را انجام می دهید که در سفری برای فتح جهان تاریک هستند که مملو از اسلحه ، مهارت و پوسته های شگفت انگیز است. آماده بازی های مهیج مبارزه با استیکمن باشید، می توانید یک مبارز باشید و بر بازی چوب مسلط شوید. آیا شما انگیزه ، شهامت و اشتیاق برای تسلط دارید!

نبرد حماسی در بازی های تیراندازی
هنگامی که نبرد آغاز می شود ، هر چوبدستی باید با هیولاهای خطرناکی که دائماً به او حمله می کنند بجنگد. هر زمان که می خواهید به آنها شلیک کنید یا از کشته شدن خودداری کنید. این یک نبرد فوق العاده سخت است ، اما اگر از مهارت های متعدد استفاده کنید، می توانید چسبنده خود را قوی تر کنید. سعی کنید توسط هیولا ضربه سختی نخورید.

طراحی زیبا ، موسیقی و گرافیک
شما از جلوه های گرافیکی و صوتی One Gun: Stickman متحیر خواهید شد. قهرمانی باهوش باشید ، جادوی قدرتمند دیوانه وار را کسب کنید و دنیای تاریکی را بسوزانید. هوشمندانه از کنترل ها برای مبارزه با حداکثر اثر استفاده کنید!

به روز رسانی متفاوت
برخی از هیولاها بسیار خطرناک هستند و شما به سلاح های قوی تری نسبت به اسلحه های اولیه احتیاج خواهید داشت. حمله ، زره ، سلامتی را ارتقا دهید تا در هر سطح بهتر باشید!

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی One Gun

دانلود بازی One Gun – بازی یک تفنگ اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: erow.dev
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.