خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Hoppy Frog 2 – City Escape 1.2.8 بازی قورباغه اندروید

Hoppy Frog 2 – City Escape بازی قورباغه هوپی اندروید

 

Hoppy Frog 2 – City Escape یک بازی اندرویدی جذاب در سبک آرکید است که توسط Turbo Chilli ساخته شده است و می توانید بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کرده و از آن لذت ببرید!

در بازی Hoppy Frog 2 ما به قهرمان مورد علاقه خود می پیوندیم زیرا او خود را در سمت اشتباه قانون می بیند و برای آزادی دیوانه کننده عمل می کند. هوپی که توسط دشمن قدیمی اش شارکی تنظیم شده و به دلیل آلودگی دریاچه به طور دروغین دستگیر شده است ، تصمیم گرفته است وثیقه نگذارد و به تپه ها فرار کند. به هوپی کمک کنید تا با پرش به خط افق شهر برای آزادی تلاش کند و از پلیس ، رسانه های اجتماعی و طیف وسیعی از دشمنان از جمله باند وابسته به اسکوتر شارکی “The Fins” استفاده کند.

با بیش از 50 شخصیت برای جمع آوری ، زمین جدید برای تسلط و اسرار پنهان برای باز کردن، بازی Hoppy Frog 2 – City Escape ساعت ها گیم پلی سرگرم کننده دیوانه کننده برای همه به ارمغان آورده است.

 

ویژگی های بازی Hoppy Frog 2 :

* مکانهای متعدد برای فرار از جمله ساختمانها ، جنگل ، دریاچه و اتاق جایزه مخفی
* هزاران قورباغه از دختران و پسران جمع آوری می شوند تا از کارمند ادم “برنت” تا اژدهای دریک “آتش” نفس بکشند و جادوگر “ویکا” را فراموش نکنید. بسیاری با قدرت های ویژه و صدای FX سفارشی
* هدایای روزانه رایگان با شانس زیاد برای برنده شدن جایزه برتر
* طراحی هنری پیکسلی و موسیقی 8 بیتی جالب و رنگارنگ با اسلحه 8 بیتی برای به دست آوردن حس واقعی بازی های دوران کامپیوترهای خانگی دهه 80 مانند Atari ، Commodore 64 ، Spectrum و Gameboy. هرگز بازی های پیکسلی آرکید اینقدر سرگرم کننده نبوده است!

آیا آنچه لازم است برای آزاد کردن هاپی و فرار قبل از دستگیری پلیس دارید؟ آیا می توانید مگس کافی برای جمع آوری تمام شخصیت ها بگیرید؟ آیا می توانید از گروه کوسه ها دوری کنید و راه خود را به سمت آزادی طی کنید؟

موفق باشید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Hoppy Frog 2

دانلود بازی Hoppy Frog 2 – بازی قورباغه هوپی 2 اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Turbo Chilli
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.