خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pro Rar Extractor 1.4.4 برنامه مدیریت فایل فشرده اندروید

Pro Rar Extractor, Zip File Opener AZ Zip Archiver برنامه مدیریت فاسل فشرده اندروید

 

Pro Rar Extractor ، Zip File Opener AZ Zip Archiver Apk Pro را دانلود کنید و از یک برنامه ابزار حرفه ای و ساده برای اندروید لذت ببرید.

بازکن و فشرده ساز Rar Zip Extract یک برنامه کاربردی است که به شما کمک می کند بسیاری از فرمت های فایل را در یک فایل مناسب Rar ، Zip فشرده کرده و سریع آنها را استخراج کنید.

شما کارمند دفتر هستید؟ این شغل مستلزم این است که بسیاری از اسناد ضروری را برای رئیس و همکاران خود ارسال کنید. ارسال هر فایل فضا و زمان زیادی را می گیرد. گاهی اوقات در فرآیند انتقال اشتباه می کنید. ممکن است پرونده های اضافی و مفقود شده را به جلو ارسال کنید و مشکلات بی مورد زیادی را در محل کار ایجاد کنید.

یا شاید شما دانش آموز و دانشجویی هستید که باید اسناد مختلف را برای معلمان و دوستان ارسال کنید ، یا باید عکسها و فیلمهای زیبا را بدون ارسال فایلها به خانواده و دوستان خود ارسال کنید؟

نرم افزار Pro Rar Extractor استخراج کننده فایل فشرده همه کاره و پر کاربرد و یک راه حل مفید برای شما است!

🎉 با Rar 4.x ، Zip Unzip و Rar extractor & compressor ، می توانید فرمت های مختلف فایل مانند صوت ، تصویر ، سند ، اکسل و غیره را در فایل های Zip یا Rar فشرده کنید. برای محافظت از فایل های ضروری ، می توانید برای پرونده های دارای برنامه فشرده سازی Rar ، Zip رمز عبور تعیین کنید. از طرف دیگر ، هنگامی که فایل ها را به صورت Zip ، Rar فشرده می کنید. ظرفیت ذخیره سازی فایل کاهش می یابد تا به شما در ذخیره مقدار زیادی فضای ذخیره سازی کمک کند

علاوه بر این ، می توانید فرمت های فایل Rar ، Zip را سریعاً بدون کاهش کیفیت اصلی استخراج کنید. Rar، Zip file reader rar extractor & Rar Zip compressor ارسال سریعتر یک فایل فشرده از طریق ایمیل یا سایر برنامه های اداری را سریعتر می کند ، اما گیرنده هنوز کل فایل را دریافت می کند.

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

Pro Rar Extractor

دانلود نرم افزار Pro Rar Extractor – برنامه مدیریت فایل فشرده اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: JuJuRarLover Producer
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.