خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Ice Scream 5 Friends: Mike’s Adventures 1.0 بازی فریاد یخ اندروید

Ice Scream 5 Friends: Mike’s Adventures بازی ترسناک فریاد یخ اندروید

 

Ice Scream 5 Friends: Mike’s Adventures یک بازی جدید ترسناک در ژانر ماجراجویی از استودیو Keplerians Horror Games با ویژگی های جالب است که از آن لذت خواهید برد.

در فصل قبل بازی Ice Scream 5 Friends ، شما دوستان خود را از قفسشان آزاد کردید و مانع از رسیدن آنها به اتاق خروج شدید. اما شما نمی توانید آنها را خیلی دور کنید ، زیرا راد در آخرین لحظه ظاهر شد و آنها مجبور شدند دوباره مخفی شوند. دوستان شما اکنون در قسمت های مختلف این کارخانه بزرگ بستنی سازی هستند. شما باید همه آنها را جمع کنید و یکبار برای همیشه رود ، مرد شرور کارخانه بستنی را شکست دهید.

در این قسمت جدید ، شما بازی در نقش مایک را آغاز خواهید کرد. برای اولین بار در بازی فریاد یخی، می توانید بازیکنان را عوض کرده و هر زمان که نیاز بود دوباره تبدیل به جی “J” شوید. قسمت های جدید کارخانه را در این فصل کاوش کنید ، با Mini-Rods ، مرد بستنی روبرو شوید و مایک و ج را راهنمایی کنید.

ویژگی های بازی Ice Scream 5 Friends: Mike’s Adventures

سیستم تعویض شخصیت: برای اولین بار در این سری ، می توانید بین بازی در نقش مایک یا جی تغییر دهید و به شما اجازه می دهد بسته به شخصیت ، در مناطق مختلف بازی کنید.
دشمن جدید: با Mini Rod جدید این فصل مقابله کنید. نگهبانان کارخانه بستنی که سعی می کنند جلوی فرار شما را بگیرند و در صورت مشاهده شما به راد هشدار می دهند. مهارت های خود را با طفره رفتن و فرار از آنها نشان دهید.
پازل های سرگرم کننده: پازل های مبتکرانه را حل کنید تا با دوستان خود متحد شوید.
مینی گیم: هیجان انگیزترین پازل این فصل را در قالب یک بازی کوچک تکمیل کنید.
روایت های سینمایی: به گذشته سفر کنید و لحظات کلیدی در تاریخ رود و جوزف سالیوان را تجربه کنید.
موسیقی متن اصلی: خود را در جهان Ice Scream غرق کنید و موسیقی منحصر به فردی را در ضرب آهنگ حماسه پخش کنید و صداهایی که منحصراً برای بازی ضبط شده اند را بشنوید.
سیستم راهنمایی: اگر گیر کردید ، یک پنجره راهنمای مفصل در اختیار دارید که مملو از گزینه هایی است که به شما در حل معماها بر اساس سبک بازی شما کمک می کند.
سطوح مختلف دشواری: با سرعت دلخواه خود بازی کنید و با خیال راحت در حالت شبح اکتشاف کنید ، یا با راد و دستیارانش در سطوح مختلف دشواری روبرو شوید که مهارت های شما را به آزمایش می گذارد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
Ice Scream 5 Friends اندروید

دانلود بازی Ice Scream 5 Friends – بازی ماجراجویی 5 دوست و فریاد یخ

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.