خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود SAS: Zombie Assault 4 1.9.2 بازی حمله زامبی ها اندروید

SAS: Zombie Assault 4 بازی حمله زامبی 4 اندروید

SAS: Zombie Assault 4 را بارگیری کرده و از یک بازی فوق العاده جذاب در سبک اکشن برای اندروید لذت ببرید.

در بازی SAS: Zombie Assault 4 باید زامبی ها را پاکسازی کنید! اسلحه و زره های فوق العاده و قابل ارتقا ، مهارت های کلاس منحصر به فرد و همکاری 4 بازیکن! قوی ترین بازی تیرانداز زامبی را که سازندگان بازی Bloons TD 5 ساخته اند، روی موبایل تجربه کنید.
شیوع ویروس در سیاره ای دور از فدراسیون باعث وحشت بشریت می شود. گروهی زامبی قدرتمند ، به سرعت در حال رشد هستند و موجودیت بشر را تهدید می کند. تنها کسانی که قادر به مقابله با آنها هستند ، نیروهای ویژه بسیار ماهر و بسیار مسلح SAS هستند. از 3 کلاس شخصیتی یکی را انتخاب کنید ، درخت مهارت کاملاً قابل تنظیم را به حداکثر برسانید و از میان صدها اسلحه و زره برای ساختن قهرمان نهایی کشتار زامبی انتخاب کنید. سطوح پویا و چالش برانگیز را به صورت تک نفره یا 4 نفره و بصوزت چندنفره تعاونی بازی کنید و آخرین امید بهترین تمدن ما را زنده کنید.

گیم پلی اکشن بی نظیر
زامبی ها روی صفحه نمایش هجوم می آورند و در زیر تگرگ گلوله های شما منفجر می شوند. هریک از 17 نوع زامبی منحصر به فرد دارای حملات و رفتار خاصی هستند و می توانند تکامل یابند. با پیشرفت در بازی ، قدرت های وحشتناک جدیدی را نشان می دهند. و درست زمانی که فکر می کنید همه آنها را شکست داده اید ، زامبی های وحشی شما را شکار می کنند و از بین می برند. کرم های اسیدی یا طوفان بعد از شما در حالت خشم. با هدایت حمله در 7 نقشه ی داستان محور با شرایط مختلف پیروزی ، با نقاط قوت و ضعف آنها آشنا شوید.

حالت CO-OP
Quickmatch با حداکثر 3 بازیکن دیگر در سطح مشابه و استفاده از مهارت ها و سلاح های سفارشی که توسط همه بازیکنان انتخاب شده است تا یک تیم آتش نشانی موثر تشکیل دهید. مکان قرارگیری برجک خودکار ، قدرت پاکسازی اتاق در سطح بالا مانند Assault Team ، Bombardment هوایی و Zombie Antidote را هماهنگ کنید و اشیاء فیزیکی را برای ایجاد پوشش موقت در حالی که اتاق را با رنگ قرمز رنگ می کنید حرکت دهید.

تجهیزات حماسی
بیش از 160 اسلحه و زره باورنکردنی در داخل جعبه های قوی قفل شده اند که می توانید آنها را در اتاقهای مخفی یا بقایای مخروبه دشمنان خود بیابید. بارگیری شما شامل یک تپانچه و دو سلاح کلاس تفنگ است. از بین اسلحه های کمری سریع شلیک کننده ، ویرانگر را انتخاب کنید. اسلحه کمری ، اسلحه های تهاجمی با خسارت زیاد ، مسلسل های وحشیانه ، شعله افکن ها ، راکت اندازها ، اسلحه های صاعقه و موارد دیگر. برای محافظت در برابر حملات فیزیکی ، حرارتی و شیمیایی زره ​​بپوشید ، سپس زرادخانه خود را با برجک های خودکار ، نارنجک و مهمات ویژه با ضربات سنگین کامل کنید تا قبل از اینکه شما را نابود کنند ، شما ان ها را نابود کنید.

بازی تیراندازی و حمله به زامبی ها را تجربه کنید و حسابی سرگرم شوید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی SAS: Zombie Assault 4

دانلود بازی SAS: Zombie Assault 4 – بازی حمله زامبی 4 اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: ninja kiwi
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.