خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود King of Defense 2: Epic Tower Defense 1.0.2 بازی پادشاه دفاع 2 اندروید

King of Defense 2: Epic Tower Defense بازی پادشاه دفاع 2 اندروید

 

King of Defense 2: Epic Tower Defense یکی از بهترین بازی های اندروید در سبک استراتژی Strategy از استودیوی GCenter با تعداد زیادی نصب در سراسر جهان است.

بازی King of Defense 2 دنباله بازی محبوب King of Defense: Battle Frontier است. قهرمانان ، برجک ها و مهاجمان جدیدی در این دنباله ظاهر می شوند که نبردهای حماسی را ایجاد می کند. ترکیب برجک ها ، که ارزش اساسی بازی پادشاه دفاع است بدون تغییر باقی می ماند. علاوه بر این ، قهرمانانی با مهارت های رزمی عالی در شکست مهاجمان به شما کمک خواهند کرد.

کلید محافظت از پادشاهی در برابر هیولاهای مهاجم داشتن استراتژی است. هریک باید تاکتیک های متمایز و منحصر به فرد خود را برای دفاع محکم از سرزمین صلح آمیز توسعه دهید.
به عنوان قهرمان در نبردها برای به دست آوردن قدرت و بیدار کردن پتانسیل پنهان قهرمانان خود بازی کنید. تجهیزات لازم را که شامل جادوها ، قدرتها ، تکنیکها و تاکتیکهاست جمع آوری کنید تا از حملات دشمن جلوگیری کنید.
به ماجراجویی بپردازید و دنیای سرزمین های یخ زده ، بیابان های سوزان ، سرزمین خدایان و پادشاهی های جذاب پنهان شده در جنگل را کشف کنید. همه آن سرزمین ها منتظر شما هستند تا از راه برسید و از آنها در برابر حمله هیولاهای وحشی دفاع کنید.

 

ویژگی های بازی King of Defense 2: Epic Tower Defense

★ادغام برجک قوی تر با برجک های جدید.
★ قهرمانان جدید ، که بطور قابل ملاحظه ای تقویت شده اند و مجهز به اقلام پشتیبانی هستند که در نبرد به دست آورده اند تا به آنها در بهبود مهارت های خود کمک کنند.
★ حالت های بازی بیشتری را برای انتخاب در اختیار بازیکنان قرار دهید.
★ بسیاری از دشمنان با توانایی های غنی و منحصر به فرد و همچنین طیف گسترده ای از حملات ، چالش مهمی را برای طرفداران دفاع از برج ایجاد می کنند.
★گرافیک با کیفیت بالا و موسیقی متن زنده.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی King of Defense 2

دانلود بازی King of Defense 2 – بازی پادشاه دفاع دو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: GCenter
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.