خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Actraiser Renaissance 1.0.0 بازی بازیگر رنسانس اندروید

Actraiser Renaissance بازی بازیگر رنسانس اندروید

 

Actraiser Renaissance یک بازی اکشن با درون مایه عناوین نقش آفرینی برای اندروید و توسعه یافته توسط SQUARE ENIX Co.، Ltd با بسیاری از ویژگی های جالب است که آن را به یکی از بهترین ها تبدیل می کند!

درباره بازی بازیگر رنسانس
Actraiser ترکیبی از بازی های پلتفرم 2 بعدی (Realm Acts) با شبیه سازی شهرسازی (مدیریت قلمرو) در نبرد نهایی بین خوب و بد است!
موسیقی متن بی نظیر بازی که هنگام انتشار برای اولین بار موج تکان دهنده ای در دنیای بازی ایجاد کرد ، ساخته یوزو کوشیرو افسانه ای است که اکنون بازسازی شده است!

در بازی Actraiser Renaissance با بازی در نقش پروردگار نور و فرشته وفادار خود در دنیایی که توسط شر قرار گرفته است ، به بشریت کمک کنید تا شکوفا شود.

ویژگی های جدید بازی بازیگر رنسانس

– گرافیک 2 بعدی Remastered بازی را در کیفیت HD زیبا ارائه می دهد
-15 آهنگ موسیقی جدید ، و همچنین تنظیم مجدد آهنگهای اصلی توسط آهنگساز Actraiser یوزو کوشیرو!
-داستانهای جدید ، گیم پلی بازی اکشن و مدیریت قلمرو ، مراحل اکشن اضافی ، قلمرو کاملاً جدید و کارفرمایان جدید قوی تر!
-ذخیره خودکار و سطوح دشواری مختلف

سیستم بازی Actraiser Renaissance 

اقدامات قلمرو: در این مراحل اکشن دو بعدی، آتش، یخ و سایر جادوها را به صورت استراتژیک پرتاب کنید. پس از فتح این مراحل ، انسان ها برای بازپس گیری قلمرو باز می گردند و به شما این امکان را می دهند که محل سکونت خود را آغاز کنید.

جادوی جدیدی که در بازی اصلی موجود نبود به همراه قابلیت گول زدن به آن اضافه شده است. بازیکنان همچنین می توانند برای حرکت اکشن پویاتر با حرکات بالا و پایین حمله کنند. شما به هر ترفند جدیدی در زرادخانه خود نیاز خواهید داشت تا در پایان مراحل جدید ، مدیران قوی تری را شکست دهید.

 

مدیریت قلمرو: با پرورش شهرک های خود و ارائه راهنمایی ، به شکوفایی بشریت کمک کنید. از قدرت معجزه آسای خود برای احضار صاعقه و ایجاد زلزله برای از بین بردن موانعی مانند درختان و تخته سنگ هایی که مانع رشد انتخابی شما می شوند استفاده کنید. به عنوان فرشته پروردگار نور بازی کنید و از تیر و کمان قدرتمند خود برای عقب راندن هیولاهای شیطانی که طعمه مردم شما هستند استفاده کنید.

از شهرک های خود در برابر حملات دشمن در نبردهای استراتژیک در زمان واقعی محافظت کنید. قرار دادن دژها و زمان معجزات شما کلید دستیابی به پیروزی در این تعاملات است.

 

داستانهای جدید: داستان هایی را از مبارزات بشریت برای غلبه بر معایب و شکست های خود تجربه کنید ، زیرا آنها یاد می گیرند که یکدیگر را دوست داشته باشند و با هم قوی تر شوند. در مجموع ، این سناریوهای جدید بیش از دو برابر داستان موجود در نسخه اصلی است. قلمرو جدید وسیع را کاوش کنید و از ساختن شهرک های خود برای مدت طولانی تر از همیشه لذت ببرید!

 

موسیقی: یوزو کوشیرو ، آهنگساز اصلی Actraiser ، همه آهنگهای اصلی اصلی را دوباره تنظیم کرده و 15 قطعه جدید نیز اضافه کرده است. بازیکنان می توانند هنگام اجرای بازی به موسیقی اصلی گوش دهند یا به نسخه های تنظیم مجدد تغییر دهند. آیا از حفاظت و پرورش روستاییان خود خسته شده اید؟ سپس فقط بنشینید ، استراحت کنید و از آهنگ ها لذت ببرید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Actraiser Renaissance اندروید

دانلود بازی Actraiser Renaissance – بازی بازیگر رنسانس اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SQUARE ENIX Co.,Ltd.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.