خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Solo Knight 1.1.161 بازی شوالیه تک اندروید

Solo Knight بازی شوالیه تک اندروید

 

Solo Knight یکی از بهترین بازی های اندروید در سبک نقش آفرینی Role Playing از استودیوی بازی سازی shimmer با تعداد زیادی نصب در سراسر جهان است.

به عنوان یک شوالیه بدون توقف بازی کنید ، عمیق ترین اعماق یک دنیای وسیع زیرزمینی را کاوش کنید تا راه خود را برای شوالیه شدن پیدا کنید!

معرفی بازی شوالیه :
Solo Knight یک ARPG آنلاین است که برای بازیکنانی که عاشق غارت هستند و گیم پلی می سازند طراحی شده است. شما می توانید طلاها و اقلامی مانند تجهیزات و رون ها را در یک دنیای وسیع زیرزمینی پرورش دهید و از آنها برای ساختن استراتژی مبارزه خود برای شکست هیولاهای شیطانی در تاریکی استفاده کنید.

 

ویژگی های بازی سولو نایت:

-130+تجهیزات منحصر به فرد
بیش از 130 قطعه تجهیزات در بازی Solo Knight وجود دارد که هر کدام یک مهارت منحصر به فرد را به هم متصل می کنند ، شما همیشه می توانید دنده های خود را آزادانه تغییر دهید ، ترکیب تجهیزات مختلف به شما امکان می دهد انواع سبک های مبارزه را تجربه کنید ، این همه بر عهده شماست که راه مبارزه خود را بسازید!

 

-80+RUNES
مهارت های تجهیزات را می توان با رونز اصلاح کرد. بسته به نوع و تعداد رونهای درج شده در تجهیزات ، می توان تأثیرات مهارت اولیه را اصلاح و تقویت کرد. به عنوان مثال ، با استفاده از rune ، می توانید به راحتی تعداد ، اندازه و سرعت پرتابه های پرتاب شده از مهارت پرتابه را تغییر دهید ، همچنین به طور همزمان به دشمنان بیشتری نفوذ کرده یا هنگام ضربه زدن به هدف تقسیم شوید ، حتی می توانید یک توتم را احضار کنید. به جای خود پرتابه پرتاب کنید!

-2 درخت منفعل با 600+ محصول
2 درخت منفعل با بیش از 600 هدیه وجود دارد که یک شبکه پیچیده را در Solo Knight تشکیل می دهند ، شما باید از نقاط محدود خود برای برنامه ریزی هدیه خود استفاده کنید و راهی برای رشد پیدا کنید که با مهارت ها و رونز شما مطابقت دارد!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
بازی Solo Knight

دانلود بازی Solo Knight – بازی شوالیه انفرادی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: shimmer games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.