خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Rome Empire War: Strategy Games 142 بازی جنگ امپراطوری رم اندروید

Rome Empire War: Strategy Games بازی جنگ امپراطوری رم اندروید

 

Rome Empire War: Strategy Games را از استودیوی Joynow Studio با ویژگی های جالب بسیاری در سری بازی های استراتژی دانلود کنید و از عنوانی سرگرم کننده لذت ببرید.

امپراتوری خود را در رم بسازید سرزمینی با 2000 سال سابقه جنگ!

در نقش فرمانده ارتش رم استراتژی فوق العاده خود را برای شروع یک سفر هیجان انگیز در بازی های جنگی نشان دهید! در طول این سفر جنگی، سزار ، اسکیپیون ، هانیبال و ژنرال های افسانه ای  دیگر برای شما می جنگند! Rome ، Samnium ، Epirus ، Carthage و غیره.. می توانید نیروهای مختلف را در بازی های استراتژیک انتخاب کنید!

در بازی نبرد امپراطوری رم می توانید شکوه نبرد حماسی را ببنید ، و امپراتوری به خاطر شما ظهور می کند!

ویژگی های بازی Empire Empire War: Strategy Games

ژنرال های افسانه ای متنوع
سزار ، اسکیپیون ، هانیبال ، پیروس … ژنرال افسانه ای خود را انتخاب کنید و دوران خود را بسازید!
رشد
استراتژی را از طریق مبارزه ترسیم کنید ، ژنرال های شما همچنان به رشد خود ادامه می دهند تا توانایی های برجسته ای را بدست آورند و تسلط فوق العاده ای را در میدان جنگ نشان دهند!
مهارت ها
هر ژنرال دارای مهارت های زیادی است و ترکیب مهارت های مختلف ممکن است جلوه های غیر منتظره و شگفت انگیزی ایجاد کند! اسرار در انتظار شما هستند تا کشف کنید!

نبرد
کمپین های متنوع روم ، سامنیوم ، اپیروس ، کارتاژ. انتخاب های مختلف تاریخ متفاوتی را ایجاد می کند! مبارزه برای ظهور رم ، یا راهی متفاوت ، همه بستگی به استراتژی عاقلانه شما دارد. تاریخ خود را بنویسید و شکوه امپراتوری منحصر به فردی ایجاد کنید!

بازگشت به جنگ باستانی
جنگ های پونیک ، جنگ های پیر ، جنگ های سامنیت … جنگ های باستانی با تجربه ای جدید دوباره ظاهر می شوند! شما نه تنها می توانید از نبردهای در حال افزایش جنگ های باستانی لذت ببرید بلکه می توانید درخشش تاریخ را تحت استراتژی های مختلف احساس کنید! همه چیز دیگر محکوم به فنا نیست! جنگ باستانی جلال جدیدی را باز خواهد کرد ، این کار را با تمام منابع به دستور خود انجام دهید!

 نیروهای منحصر به فرد
تیرانداز ، سواره نظام ، فیل جنگی ، بالستیک ، منجنیق ، کشتی جنگی … انواع سربازان به شما امکان می دهند از استراتژی های زیادی در بازی های جنگی استفاده کنید. بگذارید دشمن از ابتدا در پای شما تسلیم شود!
رشد نیرو
یک سرباز مورد آزمایش نبرد دارای اثر رزمی فوق العاده ای خواهد بود! نیروهای خود را در میدان نبرد تقویت کنید ، آنها ارتقا خواهند یافت. و سپس ، ممکن است وضعیت در جنگ تغییر کند!
مهارت نیروهای نظامی
آیا از حمله یکنواخت به یکدیگر خسته شده اید؟ نگران نباشید ، نیروهای شما مهارت های متفاوتی خواهند داشت! سعی کنید از مهارت های خود برای هدایت میدان جنگ استفاده کنید!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Rome Empire War

دانلود بازی Rome Empire War – بازی استراتژی جنگ امپراطوری رم اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Joynow Studio
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.