خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Coin Master 3.5.500 بازی استاد سکه اندروید

Coin Master بازی استاد سکه اندروید

 

Coin Master یک بازی اندروید آنلاین پرطرفدار از استودیوی Moon Active است که می توانید آن را نصب کنید و از گیم پلی مهیج آن لذت ببرید!

به دوستان فیس بوک خود و میلیون ها بازیکن در سراسر جهان در حملات، چرخش ها و حمله های تمام نشدنی بپیوندید تا دهکده وایکینگ خود را به اوج بسازید!
آیا آنچه را که برای تبدیل شدن به Coin Master بعدی لازم است دارید؟ آیا می توانید در زمان و سرزمین های جادویی سفر کنید تا با آن مبارزه کنید تا یکی از بهترین دزدان دریایی، هیپی، شاه، جنگجو یا وایکینگ باشید! برای بدست آوردن غارت خود تلاش کنید.
چرخ را بچرخانید تا روی ثروت شما بیفتد، چه زمان حمله، چه غارت، سپر یا حمله. با قرار دادن روی سکه ها یا کیسه های طلا، غارت خود را به دست آورید تا بتوانید دهکده های قدرتمندی را از طریق بازی بسازید و در سطوح بالا بروید. برای محافظت از دهکده خود در برابر وایکینگ های دیگری که سعی در حمله به شما دارند، سپرهایی را به دست آورید. با قوی ترین دهکده و بیشترین غارت به استاد سکه تبدیل شوید! به وایکینگ های دیگر حمله کنید!

در بازی Coin Master کسب سکه از طریق دستگاه اسلات تنها راه بدست آوردن غارت نیست، شما می توانید آن را بدزدید! به دوست و دشمن حمله کنید تا غارت کافی برای ساختن دهکده خود را ذخیره کنید. نیازی به شکستن قلک نیست! کافیست شجاع باشید، بجنگید و در برابر دشمنان خود پیروز بیرون بیایید.

رونق! در بازی استاد سکه از کسانی که به دهکده شما حمله کرده اند انتقام بگیرید و آنچه را که حق شماست را بگیرید! بولدوزر سکه خود را بیاورید و دوباره پولدار شوید! شما هرگز نمی دانید چه گنج هایی را می توانید در دهکده دیگران پیدا کنید! همه کارت ها را جمع کنید!

★ راه خود را برای تبدیل شدن به استاد سکه بعدی با دوستان خود بجنگید.
★ به میلیون ها بازیکن در سراسر جهان بپیوندید!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
Coin Master

دانلود بازی Coin Master – بازی کوین مستر اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Moon Active
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.