خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Super Crime Steel War Hero Iron Flying Mech Robot 1.2.9 بازی ربات قهرمان اندروید

Super Crime Steel War Hero Iron Flying Mech Robot بازی ربات قهرمان اندروید

 

Super Crime Steel War Hero Iron Flying Mech Robot یکی از بهترین بازی های اندروید در رده اکشن از استودیوی HGames-ArtWorks است که نصب های زیادی در سراسر جهان دارد.

Super Crime Steel War Hero – Iron Flying Mech Robot یک بازی شبیه ساز شهری در نمای سوم شخص (و حالت FPS) است که در آن ماشین یا موتور سوار می شوید. در خیابان های پر از جنایت شهر رئیس قدرتمند بازی می شوید. شما در بازی سوپر کرایم استیل وار به عنوان یک قهرمان بزرگ و یک انتقام جو یافسانه ای بازی می کنید و کل شهر از شما می ترسد.

گیم پلی هیجان انگیز بازی طرفداران زیادی در سرتاسر جهان را جذب خود کرده است. شما منتظر بیشترین نقاط جنایت در ناحیه وگاس هستید. ماموریت طناب شما این است که مردم شهر را از حملات باند نجات دهید. سبک شهر شبیه میامی یا لاس وگاس است اما در واقع نیویورک است.

داستان بازی Super Crime Steel War Hero Iron Flying Mech Robot
داستان بازی رباتی ما درباره یک دزد ماشین در یک شهر خطرناک است. با قدرت تیراندازی ویرانگر وسایل نقلیه نظامی پیشرفته بر شهر مسلط شوید یا قهرمان خود را ارتقا دهید تا دشمنان را در چند ضربه از بین ببرید! بگذار شهر زیبا باشد، با خون ریزی و دزدی به جنایتکار شهر تبدیل نشو. هرچند انتخاب با شما است.

آیا برای یک ماجراجویی بزرگ جنایی آماده هستید؟ آماده سرقت، کشتن، تیراندازی و مبارزه با همه جنایتکاران مانند یک نینجا باشید! دزدی اتومبیل های اتومبیل، مسابقه در خیابان ها و سرنگونی گانگسترها. آیا جرات کافی برای بالا آمدن در بالای توده های جنایتکار را دارید؟ همه سوپراسپرت ها و دوچرخه ها را امتحان کنید. در یک bmx شیرین کاری انجام دهید یا یک تانک F-90 نهایی یا هلیکوپتر جنگی ویرانگر پیدا کنید.
در این بازی جهان باز ، شهری بزرگ را کاوش کنید، در کوهستان ها با آفرود سفر کنید، ماشین های سوپراسپرت را بدزدید و رانندگی کنید، با اسلحه شلیک کنید و موارد دیگر! کاوش در شهر جنایی، پر از باندها و فراکسیون های تهاجمی.

شما قدرت های واقعی ویژه ای دارید. شما می توانید پرتو لیزر خطرناک را از چشمان خود شلیک کنید. شما می توانید با طناب به ساختمان شلیک کنید و از روی ساختمان بالا بروید. پاهای شما نیز بسیار قدرتمند است. آنها را دست کم نگیرید با پلیس درگیر نشوید، آنها افراد خوبی هستند.

دیگر ویژگی های بازی

• اسلحه، مولوتف و نارنجک برای خرید و شلیک
• زمین های وسیع خارج از جاده برای کاوش
• گرافیک بصری خیره کننده، مدل های وسیله نقلیه ارتش، هلیکوپتر، جنگنده هوایی و غیره.
• گرافیک با کیفیت HD

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Super Crime Steel War Hero Iron Flying Mech Robot

دانلود بازی Super Crime Steel War Hero Iron Flying Mech Robot با پول بی نهایت اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: HGames-ArtWorks
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.