خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Galactory – Sandbox God Simulator 1.5.0 بازی گلکتوری اندروید

Galactory – Sandbox God Simulator بازی گلکتوری – شبیه ساز خدا اندروید

 

Galactory – Sandbox God Simulator یک بازی شبیه ساز به سبک سندباکس از استودیو STAVRIO LTD با قابلیت های بسیار جذاب است که آن را به یکی از عناوین محبوب شبیه ساز خدا تبدیل کرده است.

Galactory – Sandbox God Simulator یک بازی استراتژیک خلاقانه جدید است. یکی از بهترین بازی های کنترل تمدن آفلاین در مورد ساخت امپراتوری و تکامل جهان. در بای گلکتوری در سیاره خود زندگی ایجاد کنید، با هزاران نفر از ساکنان شهرک سازی کنید، با همسایگان متحد شوید یا دعوا کنید.
دنیای منحصر به فرد خود را در یک بازی استراتژی پیکسلی اعتیاد آور به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت بسازید.

ویژگی ها ی بازی Galactory 

✅ تمدن خود را بسازید

در بازی شبیه ساز خدا سیاره خودت را توسعه بده و حکومت کن! در شبیه ساز جعبه شنی ایجاد جهان، هر مکانی را که می خواهید بازی را با آن شروع کنید و جمعیت مجدد زمین را شروع کنید انتخاب کنید: سیاره خود را با اولین ساکنان ساکن کنید. اکوسیستم خود را ایجاد کنید: شهرک سازی کنید، حیوانات خانگی (مرغ، خوک، گوسفند) را برای تغذیه مردم اضافه کنید، از قلمروها در برابر حیوانات وحشی محافظت کنید. شما می توانید قیام علیه همسایگان شورشی ترتیب دهید، انقلاب تمدنی را شروع کنید و جهان باز را تسخیر کنید یا قلمروها را متحد کنید و یک جامعه اقتصادی جدید بسازید. به بشریت کمک کنید تا در سیاره شما زندگی کند. یک سازنده زمین شوید!

✅ روی تاکتیک ها و استراتژی ها فکر کنید

در بازی گلکتوری باید تاکتیک های بازی خود را مشخص کنید و به تخیل خود اجازه دهید تا یک بهشت ​​برای بشریت یا یک آخرالزمان جهانی ایجاد کنید. یک تسخیر زمین، احضار یک زلزله یا سیل وحشتناک، بارش شهابی یا فوران آتشفشانی برای محو کردن تمام زندگی بر روی زمین. دنیای مجازی خود را با یک تماس بسازید، تسخیر و نابود کنید!

✅ گرافیک پیکسلی با کیفیت

گرافیک بهبود یافته و رابط کاربر پسند با طراحی خوب. در بازی شبیه سازی Galactory شما می توانید با یک کلیک انگشت خود دریاها، اقیانوس ها، جزایر عظیم و قاره ها را بسازید، استعمار ملت ها را آغاز کنید، یا با کمک بلایای طبیعی (آتش، رعد و برق، زلزله)، ویروس های وحشتناک یا بمب اتم، جهان را نابود کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
بازی شبیه ساز خدا Galactory

دانلود بازی Galactory – بازی سند باکس شبیه ساز خدا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: STAVRIO LTD
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.