خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Last Outlaws 1.2.4 بازی آخرین قانون شکنان اندروید

Last Outlaws بازی آخرین قانون شکنان اندروید

 

Last Outlaws: The Outlaw Biker Strategy Game یک بازی اندرویدی استراتژیک است که توسط seal Media ساخته شده است و می توانید آن را بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

آیا عاشق برنامه های تلویزیونی و فیلم های مربوط به ژانر جنایی و شخصیت های معتبر و موتور سیکلت ها هستید؟ پس این بازی موتورسواری همراه با قانون شکنی دقیقاً همان چیزی است که شما به دنبال آن بودید! بازی Last Outlaws یک بازی موبایل جذاب و سرگرم کننده است که ژانرهای محبوب استراتژی، نقش آفرینی و مدیریت را به شیوه ای منحصر به فرد ترکیب می کند.

در دنیای خشن موتورسواران قانون شکن، ماموریت شما این است که بدوید و باشگاه موتورسیکلت خود را به قدرت برسانید. شما منطقه خود را مدیریت و گسترش خواهید داد، خدمه ای از شخصیت های موتور سوار اصلی را استخدام و مدیریت خواهید کرد و آنها را با انواع سلاح های گرم و مهارت هایی که در دسترس شما هستند تجهیز خواهید کرد. وقتی کارتان تمام شد، زمان لذت بردن از گیم پلی اکشن و استراتژیک بازی آخرین قانون شکن ها است! خدمه مناسب را انتخاب کنید، در نبردی مهیج با دشمن خود روبرو شوید و باشگاه خود را به پیروزی برسانید!

در بازی Last Outlaws خدمه خود را مدیریت کنید، یک باشگاه موتورسیکلت تشکیل دهید و بر شهر حکومت کنید!

پایگاه خانه شما در یک منطقه شهری معمولی آمریکایی است و دارای بیش از 20 ساختمان قابل ارتقا است. کسب و کار خود را مدیریت کنید و یک جریان نقدی ثابت برای شروع معاملات بازی موتور سواری خود ایجاد کنید. خدمه خود را به وظایف محول کنید، موتور سواران خود را در میدان تیر آموزش دهید و ارتقا دهید، کالاهای مورد نیاز برای ارتقاء سطح بالاتر را مبادله کنید و امپراتوری موتور سواری را ایجاد کنید که ماندگار باشد. اما آگاه باشید! باشگاه های موتورسواری مخوف مانند Siren Sisters شما را در حالت داستانی هیجان انگیز به چالش می کشند. با آنها بجنگید، آنها را شکست دهید و بر شهر حکومت کنید!

 

شما به یک خدمه خوب نیاز دارید! Last Outlaws دارای بیش از 40 شخصیت معتبر برای پیوستن به باشگاه موتور سواری شما است. راه های زیادی از PVE تا PVP و از محتوای انفرادی گرفته تا گروهی برای جمع آوری همه آنها وجود دارد. شخصیت های شما در مبارزه تجربه کسب می کنند. آنها را آموزش دهید تا آنها را قوی تر کنند و آنها را با سلاح های مرگبار برای حمله به کلوپ های دوچرخه سواری دشمن مجهز کنید.

اسلحه ها و اقلام قدرتمند را جمع آوری کنید

بیش از 20 نوع تفنگ با پوسته ها و سطوح مختلف موجود است. یک تفنگ ساچمه ای قدرتمند یا شاید یک تفنگ تهاجمی دقیق؟ انتخاب با شماست و شما آزادید که شخصیت های باشگاه موتور سیکلت خود را به بهترین شکل ممکن برای تسلط بر تجهیز کنید! مجموعه خود را از طریق محتوای PVE و PVP تکمیل کنید و به دنبال جالب ترین و قوی ترین اسلحه ها باشید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.
بازی Last Outlaws

دانلود بازی Last Outlaws – بازی آخرین قانون شکن ها اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: seal Media
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.