خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Idle Dragon Tycoon 1.2.2 بازی مدیریت اژدها اندروید

!Idle Dragon Tycoon – Evolve, Manage, Simulation بازی مدیریت اژدها اندروید

 

Idle Dragon Tycoon یک بازی جذاب با ترکیب تکامل، مدیریت و شبیه سازی است، عنوانی ساخته شده توسط Anxious Otter Games با ویژگی های بسیار جالب که از تجربه آن لذت خواهید برد.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه اژدهای خود را تربیت کنید؟ آیا شما یک رام کننده اژدها هستید؟ با مدیریت مزرعه اژدهای خود به یک سرمایه دار واقعی اژدها تبدیل شوید و سکه کسب کنید تا اژدهای خود را در این بازی شبیه سازی تکامل دهید!
در بازی Idle Dragon Tycoon باید امپراتوری اژدها خود را گسترش دهید و مجموعه خود را با خودکار کردن اژدهایان خود تقویت کنید! کشف سیستم تکامل برای به دست آوردن اژدهای اضافی برای تبدیل شدن به بهترین رام کننده اژدها در این بازی شبیه سازی و مدیریت اژدها لازم است. شما می توانید اژدهای خود را به صورت آنلاین و آفلاین ارتقا دهید! اکنون آموزش اژدهای خود را شروع کنید!

آیا تا به حال اژدها ها را تربیت کرده اید؟ دیگر نپرسید چگونه باید اژدهای خود را تربیت کنیم! آماده برای شروع یک ماموریت ماجراجویانه هیجان انگیز برای به دست آوردن اژدهایان پیشرفته باشید. هدف این بازی این است که امپراتوری اژدها خود را بسازید و تا حد امکان مزایای بیکار به دست آورید: با درآمدی که از مزرعه اژدها به دست می آورید، باید اژدهای خود را به شکل دیگری ارتقا داده و تکامل دهید، تجهیزات بدست آورید و مزرعه اژدها خود را بهینه کنید

ویژگی های بازی مدیریت اژدها بیکار
★ مزرعه اژدها خود را خودکار کنید تا درآمد بیکار خود را افزایش دهید: نیازی به ضربه زدن مانند سایر شبیه سازهای کلیک آنلاین نیست.
★ اژدها دریافت کنید و اژدهای بیشتری به دست آورید: برخلاف بسیاری از بازی‌های تجاری، وقتی آفلاین هستید، اژدهایان شما به رشد خود ادامه می‌دهند.
★ تکامل و رشد اژدها خود را! شما در این بازی حتی به صورت آفلاین هم یک سرمایه دار اژدها خواهید بود!
★ هر اژدها یک مهارت خاص دارد: افزایش بهره وری اژدها!
★ شبیه سازی امپراتوری اژدهای بیکار خود را بدون کلیک بی پایانی که در بازی های کلیک کننده دیگر تجربه می کنید، بسازید!
★ بیش از 100 اژدها را مانند یک رئیس مدیریت کنید: با مدیریت این شبیه ساز کسب و کار اژدها به یک سرمایه دار اژدها تبدیل شوید!
★ رام کننده واقعی اژدها شوید! بیش از 100 اژدها را رام کنید و این بازی را از همه بازی های سرمایه دار بیکار دیگر متفاوت می کند.

 

دانلود Idle Dragon Tycoon

دانلود بازی Idle Dragon Tycoon – بازی آیدل دراگون اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Anxious Otter Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.