خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Football Manager 2022 Mobile 13.0.3 بازی مدیر فوتبال 2022 اندروید

Football Manager 2022 Mobile بازی مدیر فوتبال 2022 اندروید

 

Football Manager 2022 Mobile یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید است که استودیوی بازی سازی SEGA ساخته شده و از تجربه آن لذت خواهید برد.

جمع و جور، بدون به خطر انداختن جزئیات، FM22 Mobile یک راه حل مدیریت فوری را برای مدیرانی که برای رسیدن به اوج بازی عجله دارند، فراهم می کند.
بازی مدیر فوتبال 2022 توانایی بارگیری کشورهای بیشتری با شروع حرفه خود، مجموعه بزرگتری از بازیکنان در کلاس جهانی و ستاره های آینده را در اختیار شما قرار می دهد. اولین نام در لیست نهایی انتقال شما چه کسی خواهد بود؟

شرح بازی Football Manager 2022 Mobile

• بیش از 60 لیگ از 25 کشور برتر فوتبال جهان در جیب شماست. مسئولیت باشگاه خود را بر عهده بگیرید و سریعاً به اوج بازی بروید.
• ابزارهای جاسوسی جدید به شما این امکان را می‌دهد تا با نسل بعدی شگفت‌انگیزها و سوپراستارهای جهانی قرارداد ببندید، و بدون زحمت تیمی را که قادر به تحویل غنائم هستند، با هم ترکیب کنید.
• با یکی از الگوهای تاکتیکی متعدد، با الهام از سبک‌های بازی پیشرو در جهان، به میدان بروید.
• از منظره Matchday لذت ببرید و جای خود را در گودال دیجیتال از بالا به پایین بگیرید، عمل را دنبال کنید و شاهد زنده شدن دید خود باشید.

افق های خود را گسترش دهید
با شروع سفر خود به سمت اوج، پتانسیل جدیدی را آزاد کنید و تا پنج کشور بزرگ فوتبال جهان را بارگیری کنید. اضافه شدن یک لیگ جدید برای اولین بار دروازه های رقابت های قاره آفریقا را باز می کند. آیا آنچه را که برای آزمایش مهارت های شما در خارج از کشور در جهانی ترین پیشنهاد ما انجام می دهد، بدست آورده اید؟

پیشاهنگی اساسی
استخدام خود را با ماژول جستجوی بازنگری شده تقویت کنید، اکنون فرصتی برای ایجاد تکالیف سفارشی برای اولین بار دارد. از گزینه‌های جستجوی پیشرفته، هوش جستجوی بهتر و پیشرفت‌هایی در نحوه ارائه اطلاعات به شما هنگام نزدیک شدن به اهداف برتر خود بهره ببرید.

تجدید مذاکرات انتقال
بر واقع‌بینانه‌ترین و رقابتی‌ترین بازار نقل و انتقالات ما تسلط داشته باشید. قراردادهای خود را با گزینه‌های جدید دیکته کنید تا بخش‌هایی از پیشنهاد شما غیرقابل مذاکره باشد، در حالی که توانایی پاسخگویی به پیشنهادات متعدد برای بازیکنانتان به شما این امکان را می‌دهد که استخدام خود را مانند قبل هدایت کنید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Football Manager 2022 Mobile

دانلود بازی Football Manager 2022 Mobile – بازی مدیر فوتبال 2022 اندروید

 

 

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SEGA
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.