خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Rescue Team 2.6.1 بازی تیم نجات اندروید

Rescue Team بازی تیم نجات اندروید

 

Rescue Team عنوانی سرگرم کننده با درون مایه مدیریت زمان و یک بازی اندرویدی شبیه سازی ساخته شده توسط matryoshka.com است که می توانید آن را بر روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

Rescue Team یک بازی جذاب نجات شهر است. با شروع بازی تیم نجات ، شهر در یک هرج و مرج واقعی فرو می رود: همه حیوانات در باغ وحش محلی فرار کرده اند و باعث آشفتگی شده اند! فوک ها، سگ ها، خرگوش ها، راکون ها، همه آنها باید نجات یابند و به خانه بازگردند! تیم نجات به رهبری جسیکای شجاع برای کمک به همه و کمک به شهر برای بازیابی آرامش و نظم عجله دارد! یک ماجراجویی زیبا را با او بگذرانید و دوستان جدید و روحیه ای شاد به دست آورید.

کمک!
آیا تا به حال آرزو کرده اید که یک امدادگر شوید و به مردم کمک کنید؟ شنا کردن در پرتوهای سپاسگزاری ساکنان شهر بسیار عالی است! بازی Rescue Team به شما فرصتی می دهد تا این رویا را به واقعیت تبدیل کنید! اکنون ساکنان شهر در وحشت هستند. حیوانات وحشی در خیابان ها پرسه می زنند، کودکان را می ترسانند و اموال شهر را تخریب می کنند! چه کسی، اگر امدادگران تیم نجات نباشند، می تواند زندگی عادی را بازگرداند؟
تلاش های زیادی برای غلبه بر اوضاع وجود دارد، از خاموش کردن آتش گرفته تا تمیز کردن پس از طوفان! در این میان، حیوانات زیبا، کودکان ترسیده و غیرنظامیان را از مشکلات نجات خواهید داد. شما باید آوارها را پاک کنید، زباله ها را بردارید، جاده ها را بازسازی کنید، از طریق یک سری موانع دشوار به حیوانات برسید و به آنها خوراکی های خوشمزه بدهید.
برای تکمیل ماموریت خود، به سرعت، نبوغ و توانایی تیم بودن نیاز دارید!

با هر قدم سخت تر!
پیچیدگی بازی با رفتن به هر مرحله بعدی افزایش می یابد، به این معنی که شما هرگز از بازی خسته نخواهید شد. قفل مکان های جدید را باز کنید، از پیچ و خم های چالش برانگیز عبور کنید، پازل های مشکل را حل کنید و برای کاری که به خوبی انجام شده است، جوایز سخاوتمندانه دریافت کنید!
شخصیت های خود را توسعه دهید و با بازیکنان دیگر برای کسب عنوان قهرمان خدمات نجات رقابت کنید! بازی کردن به عنوان یک تیم مزایایی دارد: اگر انرژی شما تمام شود سایر بازیکنان از شما حمایت خواهند کرد! و البته تفریح ​​در کنار هم همیشه لذت بخش تر است.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Rescue Team

دانلود بازی Rescue Team – بازی تیم نجات اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Matryoshka
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.