خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Top Eleven 2022 بازی یازده بازیکن برتر 2022 اندروید

Top Eleven 2022 بازی یازده بازیکن برتر 2022 اندروید

 

Top Eleven 2020 – Be a soccer Manager یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی آنلاین در سبک ورزشی است که توسط Nordeus ساخته شده است که می توانید آن را روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

این بار بازی Top Eleven 2020 ، عنوان برنده جایزه بهترین بازی مدیریت فوتبال ر اتجربه کنید و از ویژگی‌های کاملاً جدید طراحی شده برای ارتقای واقع‌گرایی بازی و هیجان ساختن میراث خود در سطح بعدی لذت ببرید!

با بیش از 200 میلیون بازیکن ثبت نام شده، این بازی افسانه ای مدیریت فوتبال موبایل یکی از محبوب ترین بازی های شبیه سازی فوتبال موبایل در تمام دوران است!

🏟️  “به عنوان تلاشی برای وارد کردن مدیریت فوتبال به دنیای بازی های معمولی و اجتماعی، این بهترین تلاش تاکنون است.” – روزنامه گاردین
🏟️  “در میان بازی های مدیریت فوتبال موجود در موبایل، Top Eleven بدون شک کامل ترین است.” – L’Equipe

 

بهترین باش

جایگاه شما در تاریخ فوتبال منتظر است! از روز اول روی هر قسمت از باشگاه خود مهر بزنید. از ساخت استادیوم گرفته تا انتخاب تیم در روز مسابقه، در بازی مربی فوتبال Top Eleven 2020، آنچه شما می گویید درست است! برای طرفداران خود به یک قهرمان تبدیل شوید و یک باشگاه فوتبال بسازید که رویای جام ها و پیروزی ها را در هر فصل ارائه می دهد!

جلسات تمرینی سفارشی را اجرا کنید، تاکتیک‌ها را توسعه دهید، کیت‌های فوتبال را انتخاب و طراحی کنید و موارد دیگر!

 

تیم رویایی خود را از قهرمانان مدیریت کنید

بهترین بازیکنانی را که موفقیت باشگاه شما را به ارمغان می آورند، کشف، امضا و مربی کنید! خواه گلزن برتر لیگ بعدی باشد یا دروازه بانی که سال‌ها دروازه شما را ایمن نگه می‌دارد، این به شما بستگی دارد که بازیکنان کلاس جهانی را پیدا کنید و ترکیب‌ها و تاکتیک‌های نهایی را ایجاد کنید که سایر مدیران فوتبال از آن‌ها می‌ترسند!

از طریق مسابقات لیگ، جام حذفی، لیگ قهرمانان و سوپر لیگ به ستاره های خود انگیزه دهید و قهرمان شوید! 🏆🏆🏆

 

چالش آنلاین نهایی

بهترین مدیران جهان در انتظار به چالش کشیدن شما هستند. Top Eleven 2020 در هر کشوری روی زمین بازی می‌شود و همیشه یک مربی به دنبال بازی است، از جمله The Special One – خوزه مورینیو! تیم خود را طوری تنظیم کنید که بهترین باشید، هر روز از حریفان خود گول بزنید و پیشی بگیرید و حق جهانی تیم و باشگاه فوتبال خود را به دست آورید.

 

با دوستان خود تیم شوید یا رودررو بازی کنید

به نیروهای خود با دوستان خود بپیوندید و برای درگیری های آخر هفته در مسابقات قبیله آماده شوید! با تیم خود چت کنید تا استراتژی های فوتبال خود را قبل از ورود به زمین آماده کنید و با سایر قبیله ها مبارزه کنید تا جوایز درخشانی کسب کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Top Eleven 2022

دانلود بازی Top Eleven 2022 – بازی مربی فوتبال 2022 اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Nordeus
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.