خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Beastie Bay 2.2.8 بازی خلیج هیولاها اندروید

Beastie Bay بازی خلیج هیولاها اندروید

 

بازی Beastie Bay در ساحل یک جزیره متروک و احاطه شده توسط جانوران وحشی آغار می شود. آیا می توانید رشد و پیشرفت کنید؟ یا بگذارید سوال دیگری بپرسیم، می توانید زنده بمانید؟ اگر به بازی های مدیریتی و یا شبیه ساز ایجاد و ساخت جزیره علاقه مندید این بازی برای شما است.

Blaze از قلمروی ناشناخته رد می‌شود، می توانید آن را مال خود کنید! محصولات زراعی بکارید، مسکن و منابع برق بسازید و جزیره را به بهشت ​​شخصی خود تبدیل کنید. همانطور که پیشرفت می کنید، می توانید تجهیزات و فناوری جدیدی را توسعه دهید تا ماجراجویی خود را به سطح بعدی ببرید، از جمله راه هایی برای سفر به جزایر ناشناخته اطراف!

جانوران بومی به عنوان وعده غذایی بعدی خود به شما چشم دوخته اند؟

موجودات را دستگیر کنید، آنها را با دوستان خود مبادله کنید و آنها را آموزش دهید تا برای شما بجنگند! اکثر آنها دارای نقاط قوت و ضعف اساسی هستند، بنابراین از آنها در نبرد به نفع خود استفاده کنید.

به اندازه کافی دورتر قدم بزنید و ممکن است نشانه هایی از تمدن پیدا کنید!

اگر دوستان مناسبی پیدا کنید، جزیره فروتن شما می‌تواند به یک نیروگاه اقتصادی تبدیل شود که با چشمه‌های آب گرم، هتل‌ها و هلی‌پورت کامل می‌شود. امکانات به اندازه افق بی حد و حصر هستند!

زنده ماندن بهترین ها هرگز مانند بازی Beastie Bay سرگرم کننده نبوده است!

هنگامی که جزیره بدوی خود را به یک تکه مجلل از بهشت ​​تبدیل می کنید، عکس ها را صدا می زنید! از نتیجه رضایت خواهید داشت و سرگرمی بی انتها منتظر شما است.

* داده های بازی در دستگاه شما ذخیره می شود. داده‌های ذخیره‌شده را نمی‌توان بین دستگاه‌ها منتقل کرد و پس از حذف یا نصب مجدد برنامه قابل بازیابی نیست.
* برخی از ویژگی ها (مانند حذف تبلیغات) نیاز به خریدهای درون برنامه ای دارند و پس از رسیدن به نقطه خاصی در بازی در دسترس قرار می گیرند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
Beastie Bay

دانلود بازی Beastie Bay – بازی خلیج هیولایی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Kairosoft Co.,Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.