خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود GoDaddy Studio: Graphic Design & Logo Maker 7.9.3 نرم افزار ساخت لوگو و طراحی گرافیک اندروید

GoDaddy Studio: Graphic Design & Logo Maker نرم افزار ساخت لوگو و طراحی گرافیک اندروید

 

GoDaddy Studio: Graphic Design & Logo Maker را دانلود کنید و از یکی از برنامه های پرکاربرد در زمین هنر و طراحی برای اندروید لذت ببرید.

به نرم افزار لوگوساز نیاز دارید؟ یک ویرایشگر عکس سریع؟ تراکت ساز؟ سازنده کارت ویزیت؟ یا یک سازنده پوستر که استفاده از آن آسان است؟

GoDaddy Studi تمام این امکانات را برای کاربران آماده کرده است. گو ددی استادیو یک ویرایشگر عکس و استوری ساز حرفه ای بدون نیاز به مهارت طراحی است. مطالب بازاریابی خیره کننده و طراحی گرافیک، تبلیغات حرفه ای، محتوای مارک دار، کارت ویزیت و داستان های خیره کننده را در چند دقیقه ایجاد کنید.

ویژگی های برنامه GoDaddy Studio :
– ویدیوها را اضافه کنید.
– با یک بوم خالی شروع کنید یا قالب های شیک را سفارشی کنید
– ساخت لوگو با بیش از 77000 گرافیک آماده برای استفاده
– ساخت پوستر و آگهی با انتخاب بیش از 600 فونت
– اضافه کردن متن به عکس ها و ایجاد افکت های سفارشی
– دسترسی نامحدود به مجموعه وسیعی از تصاویر استوک
– الگوهای طراحی جدید برای بوم خلاقانه شما روزانه در دسترس است
– بروشور، کارت ویزیت، پوستر و لوگو ساز و طراحی گرافیک و برنامه ویرایش عکس همه در یک

ویرایش عکس و فیلم
عکس های خود را به راحتی وارد کنید و آنها را مانند یک حرفه ای ویرایش کنید.به کمک این ویرایشگر حرفه ای عکس ، تصاویر خود را با مجموعه وسیعی از فیلترها روتوش کنید و تنظیمات از پیش تعیین شده مناسب خود را پیدا کنید تا به بهترین وجه با تصاویر شما مطابقت داشته باشد.

اکنون می‌توانید ویدیوها را به طرح‌های خود اضافه کنید، یا از کتابخانه ویدیویی روی دستگاه خود یا از کتابخانه ویدیوی انحصاری ما استفاده کنید. می‌توانید فیلترهایی را به فیلم‌ها اضافه کنید، آن‌ها را برای تنظیم روشنایی، اشباع یا کنتراست ویرایش کنید، آنها را با تصاویر، متن و گرافیک لایه‌بندی کنید، و آنها را با تصاویر ترکیب کنید تا جلوه‌های ویدیویی شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد ایجاد کنید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش عکس اندروید است.

GoDaddy Studio یک ابزار کامل ویرایشگر عکس است. تنظیمات عکس‌های خود از جمله نوردهی و کنتراست را تنظیم و ویرایش کنید و تمام ویژگی‌های ویرایش عکس مورد نیاز خود را در یک برنامه بیابید. با چشم‌اندازها و شبکه‌های عکس خود بازی کنید و برش‌های خودکار را برای اشتراک‌گذاری در کانال‌های رسانه اجتماعی مورد علاقه خود دریافت کنید.

میم و کلاژ ایجاد کنید
آیا شما طرفدار میم هستید؟ متن را به عکس ها اضافه کنید و بهترین میم ها را ایجاد کنید. این یک راه عالی برای ایجاد عکس ها و میم های سفارشی برای اشتراک گذاری در فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت و تیک تاک است.

همچنین می توانید به راحتی کلاژ عکس ایجاد کنید. استودیو GoDaddy طرح‌بندی‌های زیادی را برای ترکیب بهترین تصاویر و ایجاد کلاژهای زیبا ارائه می‌دهد. همه سازندگان خوشحالی خود را با بوم های مختلف موجود خواهند یافت. کارت ویزیت، کاغذ دیواری های شگفت انگیز بسازید یا یک اثر هنری بسازید.

 

راهنمای نصب نرم افزار :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.

GoDaddy Studio: Graphic Design & Logo Maker

دانلود نرم افزار GoDaddy Studio: Graphic Design & Logo Maker – برنامه گوددی – طراحی گرافیکی و ساخت لوگو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: GoDaddy Mobile, LLC
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.