خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Fly Corp: Airline Manager 0.7 بازی مدیریت خطوط هوایی اندروید

Fly Corp: Airline Manager بازی مدیریت خطوط هوایی فلای کراپ اندروید

 

Fly Corp: Airline Manager یک بازی سرگرم کننده در سبک استراتژی از استودیوی CASUAL AZUR GAMES با قابلیت های بسیار جذاب است که از تجربه آن لذت خواهید برد.

در بازی فلای کراپ باید شبکه حمل و نقل هوایی خود را در کشورها و شهرهای مختلف توسعه دهید. باز کردن مسیرهای جدید، خرید هواپیماهای جدید و ارتقای آنها، افزایش ظرفیت فرودگاه ها. Fly Corp را بازی کنید و به ثروتمندترین سرمایه دار خطوط هوایی در دنیای فرودگاه ها تبدیل شوید!

تمام نقاط جهان را به یکدیگر وصل کنید

در این بازی فرمانده خطوط هوایی، تمام دنیا زمین بازی شماست! تقریباً 200 کشور و هزاران شهر در سراسر جهان برای ساخت فرودگاه و گسترش خطوط هوایی شما در دسترس هستند! بنیانگذار بزرگترین و سودآورترین امپراتوری خطوط هوایی در تاریخ شوید!

 

ویژگی های بازی Fly Corp: Airline Manager 

مسیرهای حمل و نقل هوایی را توسعه دهید

مکان‌های مختلف به مهارت‌های خوب مدیریت خطوط هوایی نیاز دارند زیرا باید با شرایط مختلف سازگار شوید. به عنوان مثال، مسافت های اروپایی کوتاه است، و مدیریت گردش مسافران در اینجا بسیار آسان است، در حالی که مسیرهای محبوب فرا اقیانوس اطلس شما را وادار می کند بیشتر در مورد زمان و هزینه های سفر فکر کنید.

مسیر مسافر را کنترل کنید

بازی فرودگاه دارای سیستم پیشرفته جریان مسافر است. همه شهرها بر اساس مشابه واقعی خود طراحی شده اند و اعداد جمعیت درست است. هرچه ارقام جمعیت بیشتر باشد، افراد بیشتری دوست دارند با هواپیماهای شما پرواز کنند. هر مسافر مقصد خاص خود را دارد و اگر مسیرهای مستقیم وجود نداشته باشد، با ترانسفر پرواز خواهند کرد.

فرودگاه ها و هواپیماها را ارتقا دهید

از آنجایی که پول کافی برای اتصال هر شهر به سایر شهرها ندارید، باید وضعیت را تجزیه و تحلیل کنید و تصمیمات مهمی در مورد محل قرار گرفتن هاب حمل و نقل بگیرید. هواپیماها و همچنین فرودگاه ها حداکثر ظرفیت خود را دارند. حتی اگر یکی از آنها بیش از حد بار شود، سود خود را از دست خواهید داد. بنابراین، شما باید یاد بگیرید که تجارت هواپیمایی خود را تا آنجا که می توانید سریع اداره کنید!

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Fly Corp: Airline Manager

دانلود بازی Fly Corp: Airline Manager – بازی فلای کراپ مدیریت خطوط هوایی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: CASUAL AZUR GAMES
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.