خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Race Master 3D 3.0.9 بازی استاد مسابقه اندروید

Race Master 3D – Car Racing بازی استاد مسابقه – مسابقه ماشین سواری اندروید

 

Race Master 3D – Car Racing یک بازی اندروید مسابقه ای توسعه یافته توسط SayGames Ltd با تعداد زیادی ویژگی جالب است که آن را به یکی از بهترین بازی های مسابقه رانندگی تبدیل کرده است!

 

 Race Master 3D – مسابقه رانندگی سریع، خشمگین و فوق العاده سرگرم کننده

انگشت خود را روی زمین نگه دارید و در این بازی سرگرم کننده و مهیج ماشین سواری که در آن شما واقعاً هرگز نمی دانید در گوشه بعدی چه چیزی وجود دارد، کاملاً آماده باشید. سواری خود را به خوبی تنظیم کنید، پای خود را روی گاز نگه دارید، از موانع بی پایان دور بزنید و سعی کنید در مسابقات فوق سریع، فوق العاده هیجان انگیز استاد مسابقه که همیشه چیزهای جدید و غیرمنتظره ای را ارائه می دهد، از پیش رفتن رقیبان خود جلوگیری کنید. آیا نیاز به سرعت را احساس می کنید؟

در این بازی رانندگی تصادفی اعتیاد آور که به همان اندازه شهودی و در عین حال ظالمانه است، سرعت، هیجان، ماشین های عالی و خیلی چیزهای دیگر را دریافت خواهید کرد. پس بازی مسابقه رانندگی استاد مسابقه را از دست ندهید.

 

ویژگی های بازی Race Master 3D – Car Racing

🥇 پیگیری سخت: 33 سطح منحصر به فرد با طیف وسیعی از سطوح مختلف و موانع برای مسابقه با سرعت سرسام آور. به‌علاوه 8 رئیس مختلف آماده هستند تا هیجان سواری شما را افزایش دهند.

🥇مسابقه در سرتاسر جهان: 7 مکان مختلف با ویژگی‌های مسیر متفاوت و پس‌زمینه‌های بسیار دقیق، تزئین شده با رمپ‌ها و تونل‌هایی با 14 طرح نورپردازی نئون مختلف، که تضمین می‌کند همیشه چیزی برای تماشای بیرون از پنجره وجود دارد.

🔥 مینی گیم نهایی

به دنبال یک بازی مسابقه‌ای هستید که بازی کردن آن آسان باشد، یک چالش رانندگی واقعی را فراهم کند، و هیجان و تنوع بی‌پایان را ارائه دهد، ماشین‌ها و رقبای خطرناک را دور بزند و خسته کننده نباشد؟ همه این ها در مسابقات سریع رانندگی که می‌توان در عرض چند دقیقه اجرا کرد؟

Race Master 3D را در جیب خود نگه دارید تا در هر زمان و هر مکان به هیجانات رانندگی فوق العاده دسترسی داشته باشید، با وجود یک سری موانع به طور فزاینده سورئال و آزمایشی که با عجله به سمت شما می آیند، در هر زمان، هر مکان تلاش کنید تا به سکو برسید. در یک گرداب دیوانه و رنگارنگ.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.

 

بازی Race Master 3D

دانلود بازیRace Master 3D – بازی استاد مسابقه رانندگی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SayGames Ltd
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.