خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Space Rover: Planet mining 2.12 بازی کاوشگر فضایی اندروید

Space Rover: Planet mining بازی کاوشگر فضایی اندروید

 

Space Rover: Planet mining را دانلود کنید و از یکی از بازی های فوق العاده جذاب در سبک شبیه سازی کاوش در فضا لذت ببرید.

آیا بازی های شبیه سازی اکتشاف فضا را دوست دارید یا فقط بازی های بیکار با درون مایه کاوش در فضا را دوست دارید؟ با Space Rover: Planet mining یکی از بهترین بازی های شبیه سازی برای کشف مریخ، استخراج مواد معدنی، راه اندازی کارخانه خود برای پردازش مواد معدنی فضایی و تبدیل شدن به یک سرمایه دار واقعی معدنچی فضایی را نصب کنید.

Space Rover یک بازی واقعا شبیه ساز فضایی با گیم پلی آسان است که به شما امکان می دهد بر روی کاوش در سیاره برای استخراج مواد معدنی جدید بیگانه تمرکز کنید و سریعاً به یک کشاورز فضایی بیکار تبدیل شوید. هر چیزی که روی صفحه می بینید به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند به راحتی در گیم پلی غوطه ور شوید.

بازی کاوشگر فضایی را می توانید فقط با یک دست کنترل کنید. شما مجبور نیستید روی صفحه کلیک کنید، فقط مریخ نورد را با جوی استیک هدایت کنید.

ویژگی های بازی Space Rover

فضاهای مریخ را کاوش کنید تا فناوری های جدید، مواد معدنی یا موجودات بیگانه را بیابید.

مواد معدنی فضایی مریخ را استخراج کنید. فقط کافی است برای دریافت منبع به سمت آنها بروید و سپس آن را به پایگاه فضایی خود ببرید.

مریخ نورد خود را ارتقا دهید تا درآمد بیشتری کسب کنید. محموله خود را گسترش دهید تا مواد معدنی بیشتری استخراج کنید، سرعت خود را ارتقا دهید تا کارایی کارخانه فضایی خود را افزایش دهید.

به معروف ترین سرمایه دار فضایی بیکار تبدیل شوید.

در این بازی شبیه ساز سرمایه دار بیکار که در آن می توانید با سرمایه گذاری در ارتقاء مریخ نورد خود، به یک سرمایه دار کارخانه استخراج فضایی تبدیل شوید، یک امپراتوری بسازید، درآمد کسب کنید، کسب و کار فضایی خود را بسازید و ثروتمند شوید!

مریخ نورد فضایی خود را ارتقا دهید تا استخراج خود را گسترش دهید و بهره وری مریخ نورد خود را افزایش دهید که گردش کار کارخانه شما را خودکار می کند! استراتژی مدیر را برای استخراج هر چه بیشتر مواد معدنی فضایی در این شبیه ساز سرمایه دار بیکار ایجاد کنید. این یک بازی استخراج کلیکی نیست : نیازی به ضربه زدن بی پایان مانند سایر بازی های کلیکی یا بازی های شبیه ساز بیکار نیست.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
Space Rover: Planet mining

دانلود بازی Space Rover: Planet mining – بازی کاوشضگر فضایی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Mamboo Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.