خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Adventures of Mana 1.1.1 بازی ماجراهای مانا اندروید

Adventures of Mana بازی ماجراهای مانا اندروید

 

Adventures of Mana یک بازی اندروید منحصر به فرد در سبک نقش آفرینی است که توسط شرکت SQUARE ENIX Co.,Ltd ساخته شده است و می توانید روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

بازی Adventures of Mana ، یک کلاسیک جاودانه که برای نسل جدید بازسازی شده است.

داستان بازی ماجراجویی مانا
درخت مانا در بالای کوه ایلوزیا، در بالای ابرهای بلند، قرار دارد. نگهبان که انرژی حیات خود را از اتر بی‌کران آسمانی می‌گیرد، در سکوت رشد می‌کند. افسانه ای قدیمی وجود دارد که اگر کسی دست خود را روی تنه آن بگذارد، قدرت ابدی به او اعطا می شود. قدرتی که ارباب تاریکی گلیو اکنون برای تقویت بیشتر تلاش خونین خود برای تسلط به دنیا، به دنبال آن است.

قهرمان بعید ما یکی از گلادیاتورهای بی شماری است که به دوک نشین گلایو سپرده شده است. هر روز، او و همراهان بدبختش از سلول هایشان بیرون کشیده می شوند و برای سرگرمی ارباب تاریکی به مبارزه با جانوران عجیب و غریب می پردازند. اگر پیروز شوند، با نان کافی به سیاه چال‌ها پرتاب می‌شوند تا بتوانند تا مسابقه بعدی خود را ادامه دهند. اما یک بدن تنها می تواند تا این حد طول بکشد، و هرگز طولی نمی کشد که اسیران خسته به سرنوشت بی رحمانه خود تسلیم می شوند.

سیستم بازی
Adventures of Mana’s battle system به شما این امکان را می دهد که بدون محدودیت در زمین بازی حرکت کنید و به شما امکان می دهد نبردهای هیجان انگیزی داشته باشید که در آن تصمیم می گیرید چه زمانی حمله کنید و چگونه فرار کنید.

· کنترل ها
حرکت بازیکن از طریق یک جوی استیک مجازی که در هر نقطه از صفحه قابل دسترسی است به دست می آید. یک ویژگی تنظیم خودکار نیز اضافه شده است تا حتی اگر انگشت شست شما از موقعیت اصلی خود خارج شود، هرگز کنترل قهرمان را از دست ندهید.

· سلاح
سلاح ها به شش دسته منحصر به فرد تقسیم می شوند که برخی از آنها کاربردهایی فراتر از وارد کردن آسیب دارند. تعیین زمان و مکان برای تجهیز هر نوع، کلید موفقیت در تلاش شما را ثابت می کند.

·شعبده بازی
از بازگرداندن HP از دست رفته یا از بین بردن بیماری های مختلف گرفته تا ناتوان کردن دشمنان یا وارد کردن ضربات مرگبار، تقریباً برای هر موقعیتی هشت طلسم مختلف وجود دارد.

· موانع
دشمنان تشنه به خون تنها چیزهایی نیستند که در مسیر تکمیل تلاش شما قرار دارند. برای غلبه بر چالش‌های بسیاری که در دنیای Mana با آن مواجه می‌شوید، از درهای قفل‌شده تا اتاق‌های مخفی گرفته تا تله‌هایی که با پیشرفت بازی پیچیده‌تر می‌شوند، به ابزارها و هوش خود نیاز دارید.

بازی ماجراجویی های مانا را دانلود کنید و در سرگرمی بی انتها غرق شوید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Adventures of Mana

دانلود بازی Adventures of Mana – بازی ماجراجویی های مانا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SQUARE ENIX Co.,Ltd.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.