خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Idle Beach Tycoon 1.0.4 بازی مدیریت ساحل اندروید

Idle Beach Tycoon : Cash Manager Simulator بازی مدیریت ساحل اندروید

 

Idle Beach Tycoon: Cash Manager Simulator یک بازی سرگرم کننده و مدیریتی در سبک شبیه سازی است که توسط MEDU ساخته شده است که می توانید آن را روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید و لذت ببرید!

یک ماجراجویی بیکار جدید آغاز می شود. ساحل شما را فرا می خواند!

آیا تا به حال رویای اداره یک ساحل و سرمایه دار شدن را داشته اید؟ تنها چیزی که به آن اهمیت می دهید پول نقد و تفریح ​​است ؟ ساحل خصوصی شما منتظر شماست!

Idle Beach Tycoon یک بازی بیکار/مدیریتی است اما نه مانند سایر بازی های بیکار ، در این بازی سرمایه دار ساحل شما سرگرم کننده ترین کار را برای میلیاردر شدن خواهید داشت.

تو رئیس هستی! شروع این سفر اولین قدم برای میلیاردر شدن و شروع به زندگی کردن است که همیشه آرزویش را داشتید. شما بهترین زمین ها را در کنار دریا برای شروع کسب و کار خود دارید.

در بازی Idle Beach Tycoon: Cash Manager Simulator شما به عنوان یک تاجر مسئول همه چیز هستید، تصمیم گیری بد یا خوب به شما بستگی دارد. اولویت‌های شما در حین راه‌اندازی کسب‌وکارتان بر درآمد شما تأثیر می‌گذارد. ایمنی اول است یا فقط سرگرمی؟ وظیفه شما این است که ساحل را کنترل کنید، آن را بهبود بخشید، امکانات جدید و اسباب‌بازی‌های جدید اضافه کنید تا مشتریانتان از آن لذت ببرند.

اگر انتخاب های بیشتری داشته باشند و تفریح ​​بیشتری داشته باشند، تمایل دارند پول بیشتری را در ساحل شما خرج کنند. اما برای خرج کردن نیاز به زنده بودن دارند!! بنابراین هرگز نباید اهمیت نجات غریق را دست کم بگیرید. اگر ببینید مشتریان چقدر غرق می شوند، باور نمی کنید. این چیزی است که دیگر مشتریان را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد و معمولاً اگر ببینند شخصی غرق شده است، ساحل را ترک می کنند. بنابراین شما تمام درآمد بالقوه آن مشتریان را از دست می دهید.

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Idle Beach Tycoon

دانلود بازی Idle Beach Tycoon – بازی سرمایه دار ساحل بیکار اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: MEDU
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.