خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Pocket Survivor: Expansion 1.7.1 بازی بازمانده جیبی اندروید

Pocket Survivor: Expansion بازی بازمانده جیبی اندروید

 

Pocket Survivor: Expansion یکی از بهترین بازی های اندرویدی در سبک شبیه سازی از استودیوی GoDreams است که نصب های زیادی در سراسر جهان دارد.

بازی Pocket Survivor: Expansion سومین قسمت رسمی از بازی های بقای شگفت انگیز سری RPG که ده ها هزار نقد مثبت در سراسر فضای پس از شوروی دریافت کرد و تعداد باورنکردنی گیمر از آن لذت بردند! این بازی Survival Post-Apocalyptic که به نوعی پیش درآمد قسمت قبلی سری – Pocket Survivor 1 و Pocket Survivor 2 است!

در نهایت، طرفداران سریال Let’s Survive خواهند بود که می توانند دلیل وقوع جنگ هسته ای بزرگ و روز قیامت را بیابند، پس از آن بقایای جمعیت زمین، در میان جنگ و وحشت مردم مجبور به مبارزه شدیدی شدند. برای اینکه بقای درست در دنیای پسا آخرالزمانی وجود داشته باشد!

آیا شما بهترین تعقیب کننده ای خواهید بود که می توانید در کشوری که در آن یک انفجار هسته ای رخ داد، بقا باشید، و کل منطقه را به شکل یک زمین بایر هسته ای برای بقا رها کنید و خود کشور توسط یک جنگ داخلی خونین و خونین تکه تکه شده است. زنده ماندن بهترین بخش غیرنظامیان برای چندین سال؟ هدف شما زنده ماندن در یک شهر کوچک جنوبی روسیه است، که به خواست Fate & Standoff این جهان، تبدیل به یک نقطه شمارش معکوس شد. پس از آن روز آخر بر روی زمین فرا خواهد رسید. و فقط شما با داشتن شانس بسیار کمی برای بقا در چنین شرایط سخت ویرانی هسته ای آینده سعی کنید به نحوی تاریخ را تغییر دهید و این جهان را نجات دهید و عنوان تنها بازمانده را مدعی شوید! اما دقیقا اینطور نیست. اما من به بن بست شما در میان خرابه های تمدن در حال مرگ ایمان دارم!

ویژگی های بازی Pocket Survivor: Expansion :

☢ ویرایشگر پیشرفته برای ایجاد قهرمان بازمانده منحصر به فرد خود!

☢ نقشه های بزرگ شهر بایر با ده ها مکان منحصر به فرد

☢ شبیه ساز زنده بقای هاردکور با الهام از سری Fallout و Stalker

☢ رویدادهای متنی تصادفی جالب، که نتیجه آن نه تنها به انتخاب شما، بلکه به عوامل بقای خارجی نیز بستگی دارد

☢ سیستم غارت پیچیده و کاملاً فکر شده و بیش از صد رویداد جالب تصادفی Survivors هنگام جستجو در میان خرابه ها

☢ بیش از 100 نوع مختلف سلاح، زره، کلاه ایمنی، کوله پشتی و لباس، از جمله آیتم های افسانه ای و افسانه ای به مقابله با دشمنان کمک می کند!

☢ اگر از طرفداران بازی هایی مانند STALKER Shadow of Chernobyl، Call of Pripyat، Clear Sky، Metro 2033، Fallout، Exodus هستید، پس این بازی قطعا برای شما مناسب است!

☢ پناهگاه شخصی که می تواند در طول زمان بهبود یابد و توسعه یابد و در میان ریزش های رادیواکتیو پناهگاه و بستری گرم ایجاد کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 12 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Pocket Survivor

دانلود بازی Pocket Survivor – بازی بازمانده جیبی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: GoDreams
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.