خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Leo the Truck and cars 1.0.69 بازی کودکانه لئو اندروید

Leo the Truck and cars: Educational toys for kids بازی لئو – آموزش با اسباب بازی برای کودکان اندروید

 

Leo the Truck and cars : Educational toys for Children یکی از بهترین بازی های اندرویدی کودکانه و آموزشی از استودیو Project First LLC با نصب های فراوان در سراسر جهان است.

بهترین بازی آموزشی برای کودکان!

با بازی Leo the Truck and cars ماشین بسازید. این بازی آموزشی اندروید به رشد توجه، مهارت های حرکتی و تفکر فضایی کودک کمک می کند.

به دنیای سه بعدی کامیون و ماشین های لئو خوش آمدید! در این بازی، یک کودک در زمین بازی که دوستان لئو و ماشین های کار در آن هستند، خواهد بود. چیزهای جالب زیادی در آنجا وجود دارد! ببینید، اسکوپ بیل مکانیکی وجود دارد. به او در حفر چاله کمک کنید! کامیون آب با شما تماس می گیرد تا از گل ها مراقبت کنید و یک کامیون یدک کش از شما می خواهد که یک ماشین را به گاراژ ببرد. به همزن سیمان کمک کنید تا فونداسیون را پر کند و به کامیون زباله در تمیز کردن کمک کنید.

خودروها از چه ساخته شده اند؟ اسم هر جزییات چیه؟ در دنیای جادویی بازی Leo the Truck and cars : Educational toys for Children کودک یاد می‌گیرد که ماشین‌های کار برای چیست، آن‌ها را از قطعات جدا می‌کند و کنترل آن‌ها را به دست می‌گیرد. مانند لئو کامیون ماشین بسازید! کنار هم گذاشتن ماشین خیلی راحته فقط جزئیات را به ترتیب درست به مرکز بکشید و رها کنید. شما نمی توانید اشتباه کنید یا ببازید! پس از ساخت، هر خودرویی زنده می‌شود و در دنیای رنگارنگ سه‌بعدی به وظایف مهم مختلفی می‌پردازد.
در بازی 10 ماشین وجود دارد مانند بیل مکانیکی، غلتک جاده، جرثقیل، کامیون آب، میکسر سیمان و حتی هلیکوپتر! همه آنها را بسازید و به آنها کمک کنید تا وظایف خود را انجام دهند.

کسانی که کارتون Leo the Truck را دوست دارند، این بازی رنگارنگ سه بعدی را دوست خواهند داشت! Leo یک ماشین کوچک کنجکاو و خنده دار است. در هر قسمت از کارتون، او ماشین های جالبی می سازد، اشکال هندسی، حروف و رنگ ها را یاد می گیرد. این یک کارتون آموزشی خوب برای کودکان خردسال است و بازی های آموزشی پیش دبستانی مبتنی بر کارتون به کودک شما مهارت های بیشتری می دهد.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود Leo the Truck and cars

دانلود بازی Leo the Truck and cars – بازی آموزشی کامیون و ماشین های لئو اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Project First LLC
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.