خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Tinker Island 2 1.1.00 بازی ساخت جزیره اندروید

Tinker Island 2 بازی ساخت جزیره اندروید

 

Tinker Island 2 را از استودیوی Tricky Tribe با امکانات بسیار جذاب در سری بازی های ماجراجویی دانلود کنید و از سری دوم بازی جزیره تینکل یکی از محبوب ترین بازی های ماجراجویی لذت ببرید.

آیا برای تلاش بقای زندگی خود آماده هستید؟

Tinker Island بازگشته است! بزرگتر و بهتر از قبل! به خدمه ای از بازماندگان در جزیره ای زیبا بپیوندید که بین دو جناح تقسیم شده است : روستاییان و شهروندانی که برای تسلط بر جزیره می جنگند!

بر اساس بازی موبایل اصلی برنده جایزه Tinker Island، حالا بازی Tinker Island 2 شما را وارد ماجراجویی دیگری در جزیره‌ای متروکه می‌کند، پر از رمز و راز، معماها، نبردهای حماسی و سوالاتی که حتی باهوش‌ترین ذهن‌ها را درگیر می‌کند!

در بازی Tinker Island 2 رمز و راز جزیره ای را کشف کنید که سه گروه در آن زندگی می کنند: روستاییان، شهروندان و بیگانگان. یک طرف را انتخاب کنید، در ماموریت ها به آنها کمک کنید و اسرار جزیره Tinker 2 را کشف کنید. مکان های عجیب و غریب را کشف کنید، موجودات جنگی را از اعماق کابوس های نهایی خود کشف کنید و به شخصیت های مرموز کمک کنید تا به سرنوشت خود برسند!

در بازی ماجراجویی تینکر آیلند از داستانی غنی لذت ببرید که شما را از ساحل در سراسر جزیره به فینال بزرگ در آتشفشان هدایت می کند. تصمیم بگیرید که آیا قصد دارید به روستاییان کمک کنید یا با شهروندان در شکست دادن بیگانگان شیطانی که جزیره را برای خود می خواهند، متحد شوید!
از بیش از پنجاه مکان دیدن کنید و اسرار جزیره تینکر 2 را کشف کنید، با شخصیت های عجیب و غریب و مرموز روبرو شوید و تصمیم بگیرید که در تصرف جزیره به کدام طرف کمک می کنید!

با رابط نبرد آسان ما مبارزه کنید و با پیشرفت در محیطی غنی از داستان، شخصیت های خود را ارتقا دهید!
خدمه خود را مدیریت کنید و آمار و خانه های خود را ارتقا دهید، ابزارها و سلاح های جدیدی را توسعه دهید و از آنها برای شکست دادن هیولاها، حیوانات وحشی و سایر خطرات موجود در جزیره استفاده کنید!

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Tinker Island 2

دانلود بازی Tinker Island 2 – بازی جزیره تینکر 2 اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Tricky Tribe
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.