خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Iron Muscle – Be the champion 1.06 بازی ماهیچه آهنی اندروید

Iron Muscle – Be the champion بازی ماهیچه آهنی اندروید

 

Iron Muscle – Be the Championship یک بازی اندروید ورزشی است که توسط fitness – bodybuilding – gym – muscle tr ساخته شده است و دارای ویژگی های بسیار جالبی است که آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است!

به بازی Iron Muscle اعتیادآورترین بازی بدنسازی در موبایل خوش آمدید.

آیا حاضرید با این بازی Workout به بهترین بدنساز جهان تبدیل شوید؟

در بازی Iron Muscle – Be the Championship هدف نهایی شما برنده شدن در مسابقات بدنسازی در سراسر جهان است. در یک تلاش نجیب، باید در ورزشگاه و تمرینات ورزشی خیابانی تمرین کنید، حسابی غذا بخورید و راهی برای قهرمان شدن به دست آورید.
آیرون ماسل فقط یک بازی معمولی در ورزشگاه نیست، بلکه یک ماجراجویی بیکار و مدیریت هم هست با تعداد زیادی سفارشی سازی جالب، یک خط داستانی خنده دار و چندین بخش آموزشی که ساعت ها به آن ارزش گیم پلی می دهد. به طور جدی ما به‌روزرسانی‌های محتوایی را به طور منظم و رویدادهای بدنسازی زنده برای شما ارائه می‌کنیم.

تمام روز برای افزایش حجم عضلانی ورزش کنید و در عین حال به رژیم غذایی نیز توجه کنید تا به نتایج شش تکه برسید. یک شغل عالی برای کسب درآمد برای تقویت اشتیاق خود برای ورزش پیدا کنید. شیک های پروتئینی خوشمزه بسازید تا تقویت های زیادی به دست آورید. لباس‌های جذاب بخرید، به آرایشگاه بروید و برای افزایش ضخامت موها را کوتاه کنید. خالکوبی کنید، سواری را سفارشی کنید و چیزهای مد روز را برای گهواره بخرید. در ساحل خم شوید تا در مسابقات بدنسازان پیروز شوید و نتایج کار سخت را به همه نشان دهید. به یاد داشته باشید، ثبات کلیدی است. تمرین روزانه به شما کمک می کند به نتایجی که می خواهید برسید. دنیای بدنسازی متعلق به شماست که باید کشف کنید!

 

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Iron Muscle – Be the champion

دانلود بازی Iron Muscle – Be the champion – بازی ورزشی آیرون ماسل اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: fitness - bodybuilding - gym - muscle training
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.