خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Panda Robot Car: Robot Games v4.2 بازی پاندا ربات اندروید

Panda Robot Car: Robot Games بازی پاندا ربات اندوید

 

Panda Robot Car یک بازی ماجراجویی است به شما امکان می دهد به شهر ربات ها بیایید و یک پاندا پلیس باشید که از شهر محافظت می کند. انجام وظیفه محول شده و فرونشاندن آزار و اذیت کاری است که باید در بازی ماشین پاندا ربات انجام دهید.

بازی Panda Robot Car به شما اجازه می دهد تا وارد دنیای ربات ها شوید و در این شهر اتفاقات هیجان انگیز زیادی رخ می دهد. پاندا ربات کار، یک بازی نقش آفرینی است و بازیکن به یک پاندا پلیس ویژه تبدیل می شود. ماموریت شما این است که به کوچه ها بروید و جنگ روبات های دشمن را سرکوب کنید. شما این جنگ ها را به سریع ترین روش حل خواهید کرد و می توانید از توانایی های خود در نبردها استفاده کنید. چالش عظیم را کامل کنید و بهترین پلیس شهر شوید.

آنچه باید در بازی پاندا ربات انجام دهید

باید بدانیم که شما یک پاندای پلیس ویژه در این بازی هستید. بازیکنان وظیفه دارند از شهر در برابر مسائل حساس محافظت کنند و به ربات موجود در شهر کمک کنند تا نظم متمدنانه ای داشته باشد. بازیکنان باید توانایی هندلینگ عالی خود را نشان دهند و همیشه با روبات های موجود در شهر تأثیر خوبی بگذارند. بازی Panda Robot Car شما را در معرض موقعیت های جدیدی قرار می دهد که باید به سرعت آنها را حل کنید.

بازیکنان باید مشکلاتی را که بازی ماشین ربات پاندا ارائه می دهد پشت سر بگذارند و آنها را به سریع ترین روش حل کنند. به خصوص در بازی همیشه دعوا با یکدیگر وجود دارد و ربات های داخل شهر باعث آن می شوند. این در مسیر شهر اتفاق می افتد، بنابراین باید هر چه سریعتر اقدام کنید. نکته جالبتر این است که بازیکن قدرت زیادی برای جلوگیری یا جلوگیری از رویدادهای ناخواسته خواهد داشت.

شما سلاح های قدرتمندی دارید که می توانند به شما در حل مشکلات بزرگ در Panda Robot Car کمک کنند. نکته مهیج این است که این اسلحه ها همیشه در حین رسیدگی به امور شما را دنبال می کنند و باید آنها را نیز ارتقا دهید. ارتقاء به شما کمک زیادی می کند تا ربات های مختلف را نجات دهید. علاوه بر این، بازیکنان می توانند از مهارت ها و توانایی های خود برای دستگیری افرادی که قصد مخالفت با قوانین شهر را دارند استفاده کنند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 16 سال توصیه کرده اند.

 

دانلود Panda Robot Car: Robot Games

دانلود بازی Panda Robot Car: Robot Games – بازی ماشین ربات پاندا اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Back Street Studios
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.