خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Warriors’ Market Mayhem VIP v1.5.28 بازی فروشگاه جنگجویان اندروید

Warriors’ Market Mayhem VIP بازی فروشگاه جنگجویان اندروید

 

Warriors’ Market Mayhem VIP یک بازی نقش آفرینی با موضوعی آشنا اما همیشه مورد توجه در بازار است. در این بازی بازیکنان به صاحبان مشاغل بزرگ تبدیل می شوند و راه هایی برای مقابله با اژدها پیدا می کنند.

بازی‌های نقش‌آفرینی دارای امتیاز بالایی هستند و با موضوعات مختلف بسته به سبک بازی هر فرد تولید می‌شوند، اما Warriors’ Market Mayhem VIP یک بازی است که از طریق چیزهای هیجان‌انگیزی که به ارمغان می‌آورد، تأثیر عمیقی را برای شما به جا می‌گذارد. شما استاد یک آهنگری بزرگ در این شهر خواهید شد، اما مشکل زمانی رخ می دهد که کارگاه شما به طور تصادفی اژدهایی را بیدار می کند که آنها را به شورش وا می دارد. راه دیگری وجود ندارد که بین ادامه استخراج معدن در آهنگری خود و مبارزه با اژدهایان بزرگ و خطرناک تعادل برقرار کنید.

بازی شما را به یک فضای بازی منحصر به فرد و جذاب می برد که حول داستان آهنگر و اژدهایان ترسناک می چرخد. در این بازی شما نقش آهنگر را بازی می کنید و زندگی خود را تحت تهدید اژدهایان مرموز در شهری خاص که ساکنان آن ساکن هستند و همچنین توسط اژدهاها اشغال شده آغاز می کنید. همه چیز بسیار خوب پیش می رود تا زمانی که کار شما بیشتر و بیشتر مجبور به رسیدگی سریع شود، که منجر به کارکرد فورج با ظرفیت کامل و ایجاد صداهای بلند می شود.

این ناخواسته به گوش اژدهایان ساکن داخل غار رسید و آنها به تدریج پس از آن پژواک ها از خواب بیدار شدند و شروع به یافتن راهی برای حمله به سرزمین شما کردند. جنگ‌های آتشین پشت سر هم اتفاق می‌افتند و اگر سریع عمل نکنید، شهر در خطر نابودی قرار می‌گیرد، بنابراین برای مبارزه با آن‌ها و تجارت با محصولات باید سلاح تولید کنید.

برای اینکه بازیکنان در بازی Warriors’ Market خسته نشوند، Mayhem VIP شما را به نبردهای منحصر به فرد و دراماتیک در این شهر هدایت می کند. علاوه بر این، اگر چالش‌هایی را که بازی ارائه می‌دهد غلبه کنید، کمک می‌کند تا بتوانید هدف را کامل کنید و ثروتمندترین رئیس شوید. شهر چالشی پیش رو خواهد داشت و اگر آهنگر شما در کمترین زمان اژدها را بگیرد، مدال را با افتخار و سربلندی دریافت خواهید کرد. این کار آسانی نیست، اما برای پیروزی باید از تفکر تیز در کنار بازی چابک استفاده کنید. علاوه بر اطمینان از به دست گرفتن ابتکار عمل در میدان نبرد، به شما اجازه داده می شود تا مواد بیشتری را برای ایجاد انواع مختلف سلاح های جنگی جمع آوری کنید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Warriors' Market Mayhem VIP

دانلود بازی Warriors’ Market Mayhem VIP – بازی فروشگاه جنگجویان اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Cat Lab
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.