خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Hungry Hearts Diner 2 v1.1.2 بازی غذاخوری قلب گرسنه اندروید

Hungry Hearts Diner 2 بازی غذاخوری قلب گرسنه اندروید

 

در بازی Hungry Hearts Diner 2 وظیفه شما تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای سنتی ژاپنی است. بیایید با پذیرایی از مهمانان با فوق‌العاده‌ترین و لذیذترین غذاها همراه با برخوردی گرم و صمیمی حسابی معروف شویم.

ویژگی های بازی Hungry Hearts Diner 2

سرو غذای لذیذ

سفارشات مشتریان را دریافت کنید و آنها را به غذاهای خوشمزه، تازه و خوشمزه تبدیل کنید. از تمام تعهد خود و بالاترین سطح مهارت های آشپزی خود برای جلب رضایت مشتریان خود استفاده کنید. این وظیفه اصلی شما خواهد بود، بنابراین سریع و با دقت غذاهای سنتی ژاپنی را سرو کنید. هنگامی که به خوبی خدمت می کنید، پاداش دریافتی به سرعت افزایش می یابد. از این پول برای ارتقاء تجهیزات در رستوران استفاده کنید تا مواد آشپزی بیشتری بخرید.

مراقبت از رستوران خود

و همچنین، تمیز نگه داشتن رستوران را فراموش نکنید، زیرا خانه تمیز به معنای یک کاسه تمیز و برنج خوشمزه است. احساس پاکی و افزایش رضایت و عشق غذاخوری ها. مطمئناً مشتریان بیشتری به رستوران با کیفیت شما خواهند آمد و تجارت نیز مطلوب تر خواهد شد. نکته جالب این است که می توانید از سکه هایی که به دست آورده اید برای استخدام کارکنان خدمات بیشتری برای پشتیبانی از کار خود استفاده کنید.

استراتژی کسب و کار

البته استراتژی کسب و کار به سمت درآمد رستوران هدایت می شود و به رستوران شما منبع درآمد فراوانی می دهد. در ابتدا پیچیده به نظر می رسد، اما باور کنید که کیف پول شما بلافاصله با چند قدم کوچک سنگین می شود. درآمد بالا به این معنی است که باید توجه بیشتری داشته باشید و نگرش خوبی داشته باشید. هدف همه کارفرمایان خدمات خوب به مشتریان است. نه تنها غذاهای اصلی سنتی ژاپن، بلکه به مهمانان اجازه دهید تا تنوع منوی پر از نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه و بدیع را ببینند که قلب مشتریان را متاثر می کند. آن را به مشتریان عزیز خود نشان دهید.

امیدواریم از دانلود بازی Hungry Hearts Diner 2 لذت ببرید.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Hungry Hearts Diner 2

دانلود بازی Hungry Hearts Diner 2 – بازی شام قلب های گرسنه اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: GAGEX Co.,Ltd.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.