خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Eternal Return v3.2.1 بازی بازگشت ابدی اندروید

Eternal Return بازی بازگشت ابدی اندروید

 

Eternal Return اکنون مبارزات کامی دارد! در مسابقات 3v3 روی تخته های بزرگ شرکت کنید. برای پاک کردن کامیس شرور معجون جمع کنید و از دیگران بخواهید به تیم شما بپیوندند تا در جهان به دنبال گونه های جدید پرسه بزنند!

بازی Eternal Return عنوان جدیدی است که در حال ایجاد موج در دنیای فعلی بازی است و از ناشر Sidereal Ark از سری RPG، اکشن ماجراجویی Eternal Return: Monsters RPG می آید. با ورود به بازی اترنال ریترن احساس می کنید در سرزمین عجایب زیبا به سبک کشور ژاپن با داستانی فانتزی جذاب و هیجان انگیز گم شده اید.

شما نقش قهرمان داستان Einar را بازی می کنید که ماموریتی نجیب دارد تا ملکه خورشید شیطانی و سرسپردگان کثیف او را شکست دهد تا جهان را به حالت قبل نجات دهد. برای انجام این کار، بازی به شما اجازه می دهد تا از طلسم های جادویی همراه با انواع گیم پلی استراتژی هوشمند، حملات قدرتمند و کمک متحدان استفاده کنید. همه قول می دهند که تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان بیاورند.

ویژگی های بازی Eternal Return

ماموریت رعد و برق

بازگشت سرمایه های شیطانی جهان را زیر و رو کرده است. همه چیز در آستانه نابودی است شما برای دیدن آن صحنه در بازگشت ابدی شرکت می کنید. قلبت ناگهان به درد می آید، انگار دنیای خودت کم کم به عقب رانده می شود. این احساس باعث شده است که خود را در یک ماموریت بزرگ قرار دهید، نجات دنیا به هر وسیله. اول از همه، دشمنان شما در حال حاضر ملکه خورشید و یوکای هستند.

حیوانات کامی

علاوه بر بازی، چیزهایی مانند جادوها، اسلحه ها و غیره در دسترس شماست. بازی Eternal Return همچنین به شما امکان می دهد حیوانات خانگی کامی و هیولاهای جادویی را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید. این شخصیت های خاص همگی دارای توانایی های ویژه ای هستند و در مواقعی که به مشکل بر می خورید و نیاز به کمک آنها دارید برای شما بسیار مفید خواهند بود. می توانید حملات جدید، تکنیک های جدید را به آنها آموزش دهید تا به آنها در رتبه بندی کمک کنید. ترکیب عالی جادو و جادوهای شما مطمئناً قدرت بزرگی را ایجاد می کند که هیچ حریفی نمی تواند با آن رقابت کند!

سیستم مبارزه با گفتگو

سیستم گیم پلی بازی Eternal Return شبیه به سیستم صفحه شطرنج با گیم پلی نوبتی است. این نسخه بازی از نسخه های قبلی درس گرفته است و بهترین سیستم مبارزه ای را خلق کرده است. تمام جادوها، مهارت ها یا محتوای عالی در بازی موجود است، و شما می توانید آنها را دریافت کرده و به صورت رایگان از آنها استفاده کنید … تا زمانی که بستگی به دستاوردهای شما در بازی دارد. انرژی و استقامت شخصیت بی حد و حصر است، به شما آزادی مبارزه سخت، نشان دادن توانایی استراتژیک کامل خود را می ده.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی Eternal Return - بازی اترنال ریترن

دانلود بازی Eternal Return – بازی بازگشت جاودان اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Sidereal Ark
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.