خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Forest Golf Planner v1.2.0 بازی برنامه ریز گلف اندروید

Forest Golf Planner بازی برنامه ریز گلف جنگل اندروید

 

Forest Golf Planner با مجموعه ای از تصاویر دو بعدی منحصر به فرد، واقعی ترین تجربه مدیریت زمین گلف را برای شما به ارمغان می آورد. بازیکنان به عنوان یک سازنده شرکت می کنند و کارهایی مانند گسترش زمین های گلف و جذب گردشگران را انجام می دهند.

بازی Forest Golf Planner یک انتخاب عالی برای کسانی است که به محتوای مدیریت و ساخت و ساز علاقه دارند. با یک قطعه زمین بزرگ در حومه شهر، چگونه آن را اداره خواهید کرد؟ از استراتژی تجاری عالی خود برای تبدیل این مکان به بهترین زمین گلف استفاده کنید. علاوه بر ظاهر مغازه هایی که باعث می شود درآمد شما به سرعت افزایش یابد، مناطق بازی بسیاری برپا شده است. تمام آنچه اتفاق می افتد برای شما سودآور است. به ساخت و توسعه زمین گلف خود ادامه دهید.

حمایت از سیستم تولید مدرن

سیستم به طور مداوم تغییراتی را مطابق با میل بازیکن ایجاد می کند. برای حذف همه موانع زبان، زبان‌های مختلفی را در نسخه به‌روز شده اضافه کرده‌ایم. هنگام ویرایش این مورد در تنظیمات بازی، پخش کننده می تواند قالب زبان را تغییر دهد. علاوه بر این، وجود فناوری گرافیک دوبعدی نیز یکی از نکات هیجان انگیز بازی است. در فضای وسیع کوه ها و تپه ها، وقتی محصولات مختلفی مانند زمین گلف یا استراحتگاه ایجاد می کنید، مجموعه تجسم دو بعدی به شما کمک می کند. این بازی همچنین با فرآیند تجربه آهنگ های شاد ادغام می شود و شما را در روند کنترل تعداد بازدیدکنندگان این منطقه سرگرم تر می کند. موارد قابل ویرایش توسط ما در تنظیمات مرتب می شوند که می توانید آن را به دلخواه شخصی سازی کنید.

برای گسترش حوزه مدیریت، رتبه را بالا ببرید

زمانی که بازیکنان تازه شروع به کار می کنند، منطقه کوچکی را در Forest Golf Planner مدیریت خواهند کرد. این مکان برای باز کردن یک زمین گلف و یک استراحتگاه کوچک کافی است. با این حال، اندازه آنها نمی تواند شما را راضی کند زیرا مقدار پولی که در هر بازدید به دست می آید بسیار کم است. اما نگران نباشید، از طریق فرآیند کشف و تجربه، بازیکنان می توانند با افزایش تعداد زمین های فوتبال یا باز کردن استراحتگاه های مجلل، منطقه خود را گسترش دهند. اگر این فرآیند هیجان انگیز ارتقا را شروع کنید، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

ویژگی های بازی Forest Golf Planner

– یک بازی منحصر به فرد با مدیریت و گسترش زمین گلف با کیفیت بالا. بازیکنان در فرآیند اجرای تمام فعالیت‌ها در زمین گلف چیزهای جالبی را کشف خواهند کرد.
– بسیاری از زبان های جدید را در طول فرآیند به روز رسانی اضافه کنید تا بازیکنان بتوانند به راحتی به سیستم متصل شوند. کاربردهای خاص سیستم صوتی زنده و تصاویر 2 بعدی به شما احساس شادی می دهد.
– تمرکز اصلی در بازی این است که چگونه مناطق متروکه را برای ایجاد زمین‌های گلف جدید، گسترش زمین بازی و ساختن استراحتگاه‌های با کیفیت بالا انجام دهید.
– الزامات سیستم ارائه شده در تمرین ها، تمرین ها و دوره ها را برای کسب تجربه بیشتر در مدیریت پیاده سازی کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید با افراد حاضر در تابلوی امتیازات رقابت کنید.
– با دوستان جدید ملاقات کنید و با گروه های مختلف تور برای سازماندهی مسابقات گلف با کیفیت آشنا شوید. بازیکنان به روش های مختلفی برای جذب مشتریان خود عادت دارند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی گلف Forest Golf Planner

دانلود بازی Forest Golf Planner – بازی برنامه ریز گلف جنگل اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Kairosoft
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.