خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Monster Truck Vlad Niki v1.4.3 بازی مانستر تراک اندروید

Monster Truck Vlad Niki بازی مانستر تراک اندروید

 

Monster Truck Vlad & Niki یک بازی شبیه‌سازی مسابقه‌ای سرگرم‌کننده برای بچه‌ها با مجموعه‌ای از ویژگی‌های سرگرم‌کننده برای پیوستن به شما و نشان دادن مهارت‌هایتان است.

این یک بازی در ژانر آموزش کودکان است اما خسته کننده نیست و نوید می دهد که جذاب ترین مسابقات را برای شما به ارمغان بیاورد و مناسب برای جوانانی است که تم های مسابقه ای را دوست دارند. بازیکنان به دنیای Vlad & Niki هدایت می‌شوند که شامل اسرار و همچنین چالش‌هایی در مسابقه است که باید بر آنها غلبه کنید. علاوه بر این، ویژگی های منحصر به فرد بی شماری در سطوح جدید بازی منتظر شما هستند.

 

به نبردهای هیجان انگیزی بپیوندید که قبلاً هرگز سابقه نداشته است

بازی Monster Truck Vlad & Niki دنیای جدیدی را با هزاران ماجراجویی هیجان انگیز باز می کند، اما بازیکنان باید مهارت های کنترل ماشین خود را برای مقابله با موانع موجود در جهان داشته باشند. بازی شما را به سرزمین Vlad & Niki می برد، جایی که در هر مسیر جدیدی شروع به مبارزه می کنید و در عین حال مهارت های مشاهده و کنترل خود را تقویت می کنید. شما با وسیله نقلیه خود همراه با ویژگی های جدید حرکت خواهید کرد تا تجربیات منحصر به فرد بیشتری داشته باشید. علاوه بر این، در این بازی به سطوح اول ارتقا خواهید یافت.

علاوه بر این، مسابقات بر اساس هر سطح بازی سازماندهی می شوند، بنابراین یک چیز مطمئن است، بسته به توانایی بازی شما از آسان تا دشوار متغیر است. علاوه بر این، هیچ چیز ساده ای در این بازی وجود نخواهد داشت، اما برای فتح اهداف جدید باید چالش های سختی را در زمین های سخت پشت سر بگذارید.

 

با چالش ها با موانع روبرو شوید

بازی Monster Truck Vlad & Niki حریفان زیادی را ارائه نخواهد کرد، اما شما با دو بازیکن دیگر در مسابقه شرکت خواهید کرد و به همراه آنها استعدادهای خود را نشان خواهید داد. با این حال، حریفان همگی همتراز با شما و قدرتمند خواهند بود، بنابراین ذهنی نباشید، بلکه از تمام مهارت‌های مسابقه‌ای خود برای استفاده در مسیرهای مسابقه استفاده کنید. علاوه بر این، شما ماشین نسبتا بزرگی را کنترل خواهید کرد و همیشه آماده له کردن موانع در حین حرکت هستید. با شروع رسمی مسیر، موانع ظاهر می شوند و البته این زمین ناهموار مشکلات زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

تمرین مهارت ها در هر سطح با گیم پلی جذاب

Monster Truck Vlad & Niki به شما کمک می کند تا مهارت های خود را از طریق سطوحی که آسان نیستند تمرین کنید، بنابراین با خیال راحت خود را بیان کنید و نقاط عطف جدید بازی را فتح کنید. این بازی شامل یک سری چالش های پیچیده برای شما خواهد بود، بنابراین مهارت عامل مهمی برای برنده شدن است. علاوه بر این، بازیکنان باید با توجه به هر مانعی که با آن روبرو می شوند، هوشمندانه همراه با افزایش و کاهش سرعت حرکت کنند.

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Monster Truck Vlad Niki هک شده

دانلود بازی Monster Truck Vlad Niki – بازی آموزشی و کودکانه مانستر تراک اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: Hippo Kids Games
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.