خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود NieR Re[in]carnation v2.4.20 بازی نیر اندروید

NieR Re[in]carnation بازی نیر اندروید

 

NieR Re[in]carnation یک بازی منحصر به فرد است که می تواند احساسات شما را به بالاترین سطح برساند. با این بازی نقش آفرینی، بازیکنان درگیر یک داستان شگفت انگیز و موقعیت های اکشن رزمی دراماتیک می شوند که احساسات فوق العاده ای را به همراه دارد. اگر از علاقه مندان به بازی هایی هستید که گیم پلی نقش آفرینی و ماجراجویی همراه با سفر را برای شما به ارمغان می آورند، نیر یکی از بازی هایی خواهد بود که باید به آن توجه کنید.

 

داستان جالب از طریق بازی NieR Re[in]carnation

داستان همیشه یک ویژگی خواهد بود که بازی برای جذب بازیکنان با بازی های نقش آفرینی ناب به آن نیاز دارد تا عملکرد خوبی داشته باشد. بنابراین سازنده این بازی نیز داستانی را برای محصول خود آورده است که برای بازیکنان شرکت کننده در این تجربه واقعا جذاب است. داستان بازی با The Cage آغاز می شود – جایی که بازیکنان در طول بازی یاد می گیرند و برای یافتن راه حل کاوش می کنند.

بازی های ویژه در بازی اصلی

یکی از به یاد ماندنی‌ترین چیزهایی که بازیکنان در بازی NieR Re[in]carnation پیدا می‌کنند، بدون شک سیستم شخصیت‌های ویژه‌ای است که به نمایش در خواهند آمد. اولین چیزی که باید معرفی شود قطعا The Girl of Light است – شخصیت اصلی که شما در طول بازی کنترل خواهید کرد. دختر آدم مهربانی است و شخصیت درخشانی دارد، اما به نوعی به قفس رفت و روی این کف سنگی سرد فرو ریخت.

بازی منحصر به فرد با مبارزه خونین

ویژگی های بازی های سبک نقش آفرینی که نیاز به بهره برداری دارند، قطعاً نبردهای واقعاً شدیدی خواهند بود. و به همین دلیل، سازندگان بازی همچنین یک سیستم چالشی منحصر به فرد در ماجراجویی خود به نام هیولای تاریک را به بازیکنان داده اند. این موجود خارق‌العاده‌ای است که در قفس پرسه می‌زند و شما باید با آن مبارزه کنید تا بتوانید به سفر خود ادامه دهید.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 18 سال توصیه کرده اند.
دانلود بازی NieR مود

دانلود بازی NieR Re[in]carnation – بازی نیر اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: SQUARE ENIX Co.,Ltd.
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.
نظرات کاربران (1 دیدگاه)
ahmad 2 بهمن 1401 پاسخ

لینکش کار نمیکنه