خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Farm Blade v1.2.7 بازی تیغه کشاورزی اندروید

Farm Blade بازی تیغه کشاورزی اندروید

 

Farm Blade یک بازی آرکید سرگرم کننده و جذاب است که بازیکنان را به نقش یک کشاورز واقعی می برد تا بتوانند ماموریت ساخت یک مزرعه موفق را به پایان برسانند.

اگر همیشه آرزو داشتید که یک کشاورز واقعی شوید، بازی Farm Blade کاندیدای برتر است. وقتی پا به دنیای تیغه کشاورزی می گذارید به این معنی هم هست که در شرف تبدیل شدن به یک کشاورز هستید. شما می توانید سخت کار کنید و خلاق باشید تا مزرعه خود را با موفقیت بسازید. سخت کوشی و پشتکار حیاتی است. آیا می توانید محصولات کشاورزی فراوان برداشت کنید؟

محصول را از مرحله اول برداشت کنید

وقتی به اینجا رسیدید در دوره برداشت با مزرعه ای روبرو خواهید شد. نکته قابل توجهی که در این جنگ برای شما آورده ایم این است که هیچ مرحله رشدی وجود ندارد. مانند بسیاری دیگر از بازی های کشاورزی مشابه، قبل از ورود به مرحله برداشت باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید. این مرحله نهایی سفر خواهد شد. با این حال، بازی Farm Blade پیشرفت جدیدی به شما می دهد.

برای بهبود بهره وری، داس را ارتقا دهید

در اینجا متوقف نشویم، ابزاری که برای برداشت محصول برای تولید محصول بالا در اختیار شما قرار می گیرد، داس است. اگر صاحب یک داس تیز هستید، این قطعا یک موفقیت است. به برگ برنده تبدیل می شود تا بتوانید برداشت را سریعتر و کارآمدتر انجام دهید. به همین دلیل است که می توانید از نیزه برای ارتقاء داس به سطح جدیدی استفاده کنید. نه تنها این، این دنیا به شما سیستم های مزرعه ای مختلف می دهد که برای تسخیر آنها خراب شده اند.

تجارت محصولات کشاورزی

پس از اتمام برداشت، از آن محصول کشاورزی می توان برای کارهای مختلف استفاده کرد. ابتدا باید به کارکرد مبادله محصولات کشاورزی اشاره کرد. به طور مشخص می توانید این محصول کشاورزی را با یک محصول کشاورزی دیگر با کشاورزان دیگر مبادله کنید. همچنین، اگر نمی خواهید با مواد مبادله کنید، می توانید آن را با سکه مبادله کنید. همه چیز مشکلی نیست صدها ماموریت از موقعیت های سرمایه دار سرمایه دار در انتظار کاوش شما هستند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
Farm Blade مود

دانلود بازی Farm Blade – بازی شمشیر کشاورزی اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: ABI Global LTD
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
سایر محصولات این سازنده
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.