خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Sheriff of Mahjong v1.17.17 بازی شریف ماهجونگ اندروید

Sheriff of Mahjong بازی شریف ماهجونگ اندروید

 

بازی Sheriff of Mahjong شما را به ماموریتی می برد تا یک شهر مرزی را به دوران اوج خود ببرید و آن را از طریق پازل های تطبیق سنتی فال ماهجونگ بازسازی کنید.

اگر از مسابقات سنتی فال ماهجونگ خسته شده اید، بازی کلانتر فال ماهجونگ به عنوان برگ برنده ای در نظر گرفته می شود که به شما کمک می کند این عادت را ترک کنید. در اینجا دروازه باز می شود تا شما را به شهری واقع در مرز غربی می برد. در ابتدا توسعه یافت و شکوفا شد، اما پس از حمله، ویران شد. شما ناجی و قهرمان بازی Sheriff of Mahjong هستید، زمانی که جفت کردن موفقیت آمیز دو چهره یکسان به این مکان کمک می کند تا هر ساختاری بسازد و زمان بهبودی را کوتاه کند.

سرنخ هایی برای دستگیری دزد نقاشی گران قیمت جستجو کنید

با رسیدن به اینجا، بازیکنان در داستان های هیجان انگیز غوطه ور خواهند شد. در حالت جدید، WINTER CAFÉ LOCATION، به جهان کمک خواهید کرد تا پیچیدگی هایی مانند نقاشی های از دست رفته را حل کند. به طور مشخص، مسافری که از قطار پیاده می‌شد، از بازدید از کافه زمستانی معروف استفاده کرد. با این حال، پس از بازگشت به قطار، متوجه شد که تابلوی گرانبهایش گم شده است. ماموریت شما این است که به کارآگاه آلن فیلد کمک کنید تا قبل از حرکت مجدد قطار، دزد را پیدا کند.

چه چیزی در مورد این شهر زیبا وجود دارد؟

بازیکنی که بلیط هواپیما دارد در طول زمان به شهر پریان بازمی گردد. این سرزمینی است که در کنار مرز واقع شده است که ذاتاً در غرب زیباست. این مکان همچنین به عنوان شهر محکم و مقاوم مدافع غرب یا به عبارتی سنگر افتخار کلانتر فال ماهجونگ شناخته می شود. با این حال، به همین دلیل مهم است که بسیاری از مهاجمان می خواهند این مکان را از نقشه حذف کنند.

حمله باند همه چیز را ویران کرد

هر اتفاقی بیفتد، خواهد آمد! یک حمله ناخواسته بسیار خشن از سوی باند ساقی. ریچارد پیرس سرمایه دار به عنوان یک مرد فاسدی شناخته می شود که در حال برداشت پول از این باند است، بنابراین اعتبار و قدرت نظامی این باند در حد متوسط نیست. به همین دلیل است که پس از بازگشت آنها به وطن، به نظر می رسید که این مکان دیگر آنها را نمی شناسد.

از تقویت کننده ها برای کمک به ارتقاء سطح خود استفاده کنید

جستجوی خود را برای دو قطعه یکسان انجام دهید تا دوتایی کامل را تشکیل دهید و از این دنیا ناپدید شوید. در عوض، ظاهر فال ماهجونگ های دیگر شما را مجبور می کند که به سفر ساختن یک شهر در حال رشد ادامه دهید. نه تنها این، بازیکنان توسط کلانتر فال ماهجونگ با تقویت کننده تاس یا حتی ظاهر تقویت کننده Dynamite پشتیبانی بیشتری خواهند کرد، که به طور مستقیم بسیاری از قطعات را به طور همزمان اسیر می کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 3 سال توصیه کرده اند.
بازی Sheriff of Mahjong - بازی کلانتر ماهجونگ

دانلود بازی Sheriff of Mahjong – بازی کلانتر فال ماهجونگ اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: G5 Entertainment
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.