خانه نشینی کرونایی ...
اسیا تک  محک
آخرین مطالب سایت
شبکه اجتماعی پاتوق
شبکه اجتماعی پاساژ

با شبکه اجتماعی و پیام‌رسان پاتوق، رفاقت کن و تو جمع باش، به اشتراک بذار و سرگرم شو، رقابت کن و مشهور شو!

Install Enter website
رزرو پست ثابت
.
رزرو پست ثابت
توضیحات و بررسی

دانلود Tailed Demon Slayer v1.2.42 شیطان دم دار اندروید

Tailed Demon Slayer بازی شیطان دم دار اندروید

 

Tailed Demon Slayer یک بازی هیجان انگیز و جذاب است که ماجراجویی ها، اکتشافات و ماموریت های چالش برانگیز و خاردار پیش رو را برای شما به ارمغان می آورد.

بازیکنان احساس مبارزه بسیار جدید و جذاب را تجربه خواهند کرد. شما مجاز به انتخاب قهرمانان مورد علاقه خود برای شرکت در ماجراجویی های هیجان انگیز هستید. بازیکنان باید برای مبارزه و کسب صلح برای شهر کوچک Tailed Demon Slayer تلاش کنند. برای اینکه بتوانید به سرعت دشمن را شکست دهید، باید مناسب ترین استراتژی های نبرد را ارائه دهید. بازیکنان از بسیاری از چیزهای هیجان انگیز این بازی لذت خواهند برد. همچنین به شما در کاهش فشار و خستگی در محل کار و مطالعه کمک می کند.

 

یک قهرمان با قدرت عالی تربیت کنید

با آمدن به بازی Tailed Demon Slayer، بازیکنان اجازه دارند برای خود قهرمانی را برای همراهی در طول نبرد انتخاب کنند. برای اینکه بتوانید نیروهای تاریک را شکست دهید، باید قهرمان خود را برای قوی تر شدن آموزش دهید. علاوه بر آموزش، باید تاکتیک ها و مهارت های جدیدی برای قهرمان خود ایجاد کنید. بازیکنان باید بدانند چگونه برای قهرمان خود قدرت ذخیره کنند تا معقول ترین روش های تمرینی را داشته باشند. نه تنها توانایی های پنهان خود را کشف می کنند، بلکه قهرمانان باید مهارت ها و تجربیات جدید زیادی را نیز بیاموزند.

 

زرادخانه سلاح ها بسیار بزرگ و غنی است

اگر عاشق بازی های اکشن هستید و به آن علاقه دارید، مطمئناً Tailed Demon Slayer را دوست خواهید داشت. این بازی انواع مختلفی از سلاح ها را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. یک اسلحه مناسب به شما کمک می کند تا همسانی را که می خواهید داشته باشید. بازیکنان برای داشتن قدرت بیشتر نیاز به جمع آوری و تسلط بر سلاح ها دارند. در آن زرادخانه سلاح، شما مجاز هستید که سلاح های مناسب را برای خود انتخاب کنید. در همان زمان، بازیکنان همچنین می توانند سلاح های مدرن و پیشرفته تر را باز کنند.

 

با تعداد بیشماری از حریفان قدرتمند مقابله کنید

هنگام شرکت در این بازی باید با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو شوید. بزرگترین چالش شما شکست دادن حریفان تهاجمی و کسب پیروزی است. همیشه خطرات وحشتناکی در اطراف شما وجود دارد، بنابراین باید مراقب باشید تا غافلگیر نشوید. این بازی هیولاهای مختلف و باس های قدرتمندی را ارائه می دهد تا توانایی مبارزه شما را به چالش بکشند. بازیکنان باید مهارت های کافی و همچنین تاکتیک های معقولی را برای شکست دادن حریفان به آسانی آماده کنند.

 

ویژگی های بازی Tailed Demon Slayer

– یک شخصیت قهرمان مناسب برای خود انتخاب کنید و آنها را آموزش دهید و آنها را با مهارت های مبارزاتی متعدد آموزش دهید تا بتوانند بی عیب و نقص باشند و قهرمانان را تقویت کنند.
– با زرادخانه ای عظیم از سلاح های غنی از اجزاء و انواع سلاح ها، بازیکنان برای انتخاب با سلاح های مورد علاقه خود غافلگیر می شوند و شما می توانید سلاح های جدید را به طور همزمان باز کنید. قدرت تخریب گاز جدید قابل توجه تر است.
– در نبردهای شدید، خشمگین و ماموریت های چالش برانگیز و چالش برانگیز که توسط بازی طراحی شده اند شرکت کنید تا توانایی های خود را آزمایش کنید.
– انجام وظایف و شکست دادن همه حریفان، هدایا، جوایز و دیگر عناوین مهم را برای شما به ارمغان می آورد و به شما این امکان را می دهد که به بزرگترین قهرمان تبدیل شوید.
– با طراحی گرافیکی جذاب و چشم نواز که یک رابط کاربری فوق العاده ارائه می کند، پشتیبانی از زبان های مختلف، کاوش را برای همه آسان می کند.

 

راهنمای نصب بازی :

  • فایل نصبی Apk را نصب کنید.
  • بازی را اجرا کنید.

توجه :

  • طراحان، بازی را به افراد بالای 7 سال توصیه کرده اند.
Tailed Demon Slayer

دانلود بازی Tailed Demon Slayer اندروید

.
اسکرین شات‌ها
اطلاعات سازنده
سازنده: CookApps
تحلیل در گوگل پلی: Google Play
قبل از دانلود بدانید
درصورتیکه نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM+ یا ADM را نصب کنید.
• برای دانلود، در باکس دانلود فایل‌ها به روی عبارت "دریافت با لینک مستقیم" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
• فایل‌های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار RAR for Android و فایل منیجر ES File Explorer File Manager یا مشابه آن استفاده کنید.
• چنانچه در باکس دانلود عبارت دانلود دیتا مشاهده کردید می بایستی حتماً دیتا هم دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
مطالب مشابه
ارسال نظر جدید

تذکرات بسیار مهم
  1. ایمیل شما فقط برای مدیر نمایش داده می شود، در نتیجه حتماً واقعی باشد.
  2. برای دریافت کمک اختصاصی از پشتیبان‌های سایت، از این قسمت تیکت ارسال نمایید.